برگزاری آیین تجلیل از مقام معلمان شاهین‌شهر

۱۳۹۹/۰۲/۱۸ - ۱۸:۰۵:۵۵
کد خبر: ۹۹۸۹۳۶
برگزاری آیین تجلیل از مقام معلمان شاهین‌شهر
مدیر آموزش و پرورش شاهین‌شهر گفت:تجلیل از مقام معلم،تجلیل از علم و دانش و همه خوبی‌ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در اصفهان،تجلیل از معلمان در هفته معلم با حضور مدیریت آموزش و پرورش شاهین‌شهر و فرماندار و امام جمعه و جمعی از مدیران شهری و مدیران و معلمان منتخب در سالن اجتماعات دبیرستان دخترانه دکتر انصاری شاهین‌شهر، برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش شاهین‌شهر ضمن گرامیداشت هفته معلم، از معلمان و کادر مدیریتی مدارس شاهین‌شهر، قدردانی کردو  تجلیل از مقام معلم را تجلیل از علم و دانش و همه خوبی‌ها دانست.

اسماعیل زاده گفت: از تلاش همه عزیزان علی الخصوص در چند ماه گذشته نشکر می کنم که با توجه به وقفه‌ای که  در فرآیند تحصیل ایجاد شد با انتخاب راهکارها و روش‌های جایگزین مجازی فرایند آموزش و تعلیم و تربیت دانش آموزان را تعطیل نکردند.

مدیر آموزش و پرورش شاهین‌شهر، عنوان کرد: آموزش و پرورش و دستگاه تعلیم و تربیت مهمترین عامل رشد و تعالی زیرساخت‌های جامعه بشری است.و به تعبیری می‌تواند کلید نوسازی و توسعه همه‌جانبه یک کشور باشد و بی‌شک عناصر مختلفی در موفقیت این دستگاه و دست‌یابی به این اهداف نقش دارند که معلمان مهمترین رکن این دستگاه و مهمترین عامل رشد فرزندان ما هستند.

وی افزود: تحلیل درست شرایط آموزش و پرورش و دستگاه تعلیم و تربیت و معلمان به‌عنوان کارگزار اصلی تغییر و تحول در نظام تعلیم و تربیت باید به خوبی توسط همه کسانی که باور دارند آموزش و پرورش به‌عنوان پرورش دهنده سرمایه‌های انسانی و زیربنای توسعه انسان است، صورت بگیرد.

اسماعیل زاده تصریح کرد: اگر معلم بارور کننده اندیشه‌هاست و انگیزه ‌می‌دهد و استعدادها را کشف می‌کند، مهمترین پرسش در هفته تجلیل از مقام شامخ معلم این است که امروز، جایگاه معلم کجاست؟

این مدیر مسؤول خاطرنشان کرد: اگر قرار است که معلم نقش مولد و عامل پیشرفت و توسعه جامعه انسانی را ایفا کند باید دونوع نکوداشت برای او اتفاق بیفتد، یکی خود منزلت بخشی و نکوداشت درونی که با تسلط بر همه ابعاد علمی حوزه تخصصی و به‌کارگیری بهترین روشهای  تدریس بوجود می‌آید و بخش دوم آن با دیگر منزلت‌بخشی صورت می‌گیرد که این مهم توسط قانون‌گذران و دولتمردان و همه کسانی که جایگاهی در شکل‌گیری و ارتقاء نقش معلم ایفا می‌کنند، بوجود می‌آید.

تواضع در برابر معلم از اسباب توفیق بشر است

حجت‌الاسلام قاسم هاشمی، امام جمعه شاهین‌شهر‌ نیزضمن نکوداشت یاد و خاطره شهید مطهری و همه معلمان از دست رفته، تکریم و تواضع در برابر معلم را از اسباب توفیق بشر دانست.

وی تصریح کرد: جامعه اگر در هر زمینه‌ به دستاوردی نائل می‌شود از تلاش و زحمات معلمان است .

امام‌جمعه شاهین‌شهر، افزود: اگر معلمان نذورات خود را به‌سمت نذرهای فرهنگی سوق دهند، مطمئنا در عالم عرش جایگاه بهتری خواهد داشت.

وی تاکید کرد: متاسفانه دغدغه معاش باعث شده که خیلی‌ها دنیا را فقط مادی می‌بینند و دچار فقر معرفتی شده‌اند.

در همین مراسم اسفندیار تاجمیری، فرماندار شهرستان و رئیس شورای آموزش و پرورش شاهین‌شهر:

ضمن تشکر و قدردانی از خدمات آموزش و پرورش و معلمان شاهین‌شهر، به خصوص در سال جاری که حائز رتبه‌های برتر در استان شده‌اند. شرایط اجتماعی موجود را مانع قدردانی درخور از معلمان توسط مدیریت شهرستان دانست و اظهار امیدواری کرد که در آینده نزدیک ادای تکلیف و جبران مافات داشته باشد.

وی افزود: تلاش اکثر معلمان در همه مقاطع تحصیلی، آموزش دانش‌آموزانشان است و این تلاش همیشه جای تقدیر داشته، لذا در شرایط کنونی و به‌خاطر وجود ویروس کرونا و تعطیلی مدارس بازهم این تلاش در فضای مجازی ادامه داشته و همه در تمام مقاطع تحصیلی همچنان، دغدغه‌ آموزش شاگردانشان را داشته و تحصیل ایشان را اولویت زندگی خود قرار داده‌اند.در این میان معلمان شاهین‌شهری مستثنی نبوده و به‌جد، از هیچ تلاشی فروگذار نکرده‌اند.

در پایان این آیین از نعدادی از مدیران و معلمان مدارس شاهین‌شهر، با اهدای لوح تقدیر شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز