سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان اعلام کرد:

حضور رکورد شکن مردم اصفهان در دهمین جشنواره سراسری کتابخوانی رضوی

۱۳۹۹/۰۲/۲۰ - ۱۲:۲۴:۴۰
کد خبر: ۹۹۹۵۵۱
حضور رکورد شکن مردم اصفهان در دهمین جشنواره سراسری کتابخوانی رضوی
دهمین جشنواره سراسری کتابخوانی رضوی با معرفی 12 عنوان کتاب؛ خانواده‌ها، دانش‌آموزان، دانشجویان و گروه‌های مختلف سنی را در فراغت ناخوانده این روزها، به حضور مجازی در این ضیافت کتابخوانی دعوت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان؛ امیر هلاکویی با اشاره به تعداد شرکت‌کنندگان در  دهمین جشنواره سراسری کتابخوانی رضوی گفت: عبور تعداد شرکت‌کنندگان استان از عدد 40 هزار نفر که رکورد سال گذشته بوده، سبب خوشحالی و افتخار است.

سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان افزود: با وجود تعطیلی کتابخانه‌ها، بسیاری از همکاران، با دغدغه و احساس مسئولیت، اقدامات مناسبی برای ترویج و ترغیب انجام داده‌اند.

دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی عبا وجود تعطیلی کتابخانه‌های عمومی، نخستین گام‌های خود را با استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی برداشته و با توجه به تعطیلی مراکز پیش‌دبستانی، مدارس و دانشگاه‌های سراسر کشور امکان مشارکت در بخش‌های مختلف خود را در این بستر فراهم کرده است.

خانواده‌ها و علاقه‌مندان گروه‌های مختلف سنی می‌توانند در این ایام با حضور در این جشنواره کتابخوانی، با پر کردن بهینه اوقات فراغت، از این فرصت بهترین استفاده را برای ارتقای سطح کیفی و کمی مطالعات مذهبی و آشنایی با سیره حضرت امام رضا(ع)، حضرت امام هادی(ع)، حضرت معصومه (س) و حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) ببرند.

این جشنواره در سه بخش «فردی»، «گروهی»، «خانوادگی» و در بستر الکترونیک برگزار می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند با مطالعه منابع مرتبط با این بخش، به صورت فردی، گروهی یا خانوادگی، به شیوه الکترونیکی در جشنواره شرکت کنند. برای شرکت در بخش الکترونیک به سایت سامانه مسابقات الکترونیک کتابخوانی www.samakpl.ir و یا سایت جشنواره رضوی www.razavi.iranpl.ir مراجعه کنند.

علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره تا 9 خرداد 1399 فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. شرکت‌کنندگان می‌توانند با مراجعه به آدرس‌های ذکر شده برای دریافت فایل کتاب‌ها اقدام و یا جهت دریافت امانی کتاب‌های جشنواره به کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور مراجعه کنند. از تمامی افراد و خانواده‌های برگزیده در سطح ملی برای شرکت در آیین پایانی جشنواره دعوت می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز