هیأت هندبال استان اصفهان برترین هیات در سال ۱۳۹۸

۱۳۹۹/۰۲/۲۰ - ۱۴:۵۵:۰۷
کد خبر: ۹۹۹۶۹۱
بر اساس ارزیابی فدراسیون هندبال در سال 1398، هیأت هندبال استان اصفهان باز هم به عنوان برترین هیات معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، رئیس هیأت هندبال استان اصفهان  اظهار داشت: هیأت هندبال استان اصفهان توانست مجددا به عنوان برترین هیأت هندبال میان هیأت‌های کشور دست یابد که این موضوع منوط به تلاش تمامی اعضا خانواده هندبال بوده است.

سید حسن افتخاری در خصوص معیار‌های فدراسیون هندبال جهت معرفی برترین هیأت افزود: معیارهای زیادی در این خصوص وجود دارد، در کل نتایج تیم‌های استان در لیگ‌های برتر، نتایج تیم‌های پایه در مسابقات کشوری، تعداد ملی‌پوشان هر استان و حضور باشگاه‌ها در جام باشگاه‌های آسیا از مهمترین معیار فدراسیون است.

وی تصریح کرد: همچنین حضور در کلاس‌های مربیگری و داوری همچنین میزبانی از کارگاه‌های دانش‌‌افزایی و مسابقات کشوری و اردو‌های تیم ملی از دیگر شاخصه‌های فدراسیون هندبال است.

افتخاری در پایان افزود: باید از تمامی اعضا خانواده هندبال اصفهان و همچنین باشگاه‌های سپاهان، ذوب‌آهن، ریف، پرواز و کاشان کمال تشکر را داشته باشم که برای سربلندی هندبال اصفهان تلاش کردند.

هیأت هندبال استان اصفهان در نمودار ارزیابی عملکرد هیأت‌های هندبال استان‌های کشور که توسط فدراسیون هندبال منتشر شد، با کسب ۹۱۹ امتیاز در جایگاه اول قرار گرفت، فارس و کرمانشاه نیز دوم و سوم شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز