طی بخشنامه ای از سوی وزارت اقتصاد اعلام شد؛

تمدید مهلت درخواست های اسناد تسویه خزانه اعم از نوع اول و دوم دستگاههای بدهکار و طلبکار در زیرسامانه تسویه و تهاتر تا بیستم خردادماه جاری

۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۳:۱۴:۰۳
کد خبر: ۱۰۰۴۴۳۴
تمدید مهلت درخواست های اسناد تسویه خزانه اعم از نوع اول و دوم دستگاههای بدهکار و طلبکار در زیرسامانه تسویه و تهاتر تا بیستم خردادماه جاری
وزارت امور اقتصادی و دارایی در اجرای مصوبات پانزدهمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا و به منظور استفاده بهینه از ظرفیت قانون بودجه سال 1398، "مهلت تایید درخواست های اسناد تسویه خزانه اعم از نوع اول و دوم توسط دستگاههای اجرایی بدهکار و طلبکار در زیرسامانه تسویه و تهاتر" را طی بخشنامه ای به کلیه دستگاههای اجرایی موضوع ماده (5) قانون مدیریت خدملات کشوری، تا بیستم خردادماه سالجاری تمدید کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران (شادا)، در بخشنامه معاونت نظارت مالی و خزانه داری کل کشور در این خصوص می خوانیم:

پیرو بخشنامه شماره 253042/57 مورخ 26. 12. 1398 در خصوص دسترسی به زیرسامانه تسویه و مهلت صدور اسناد خزانه نوع اول و دوم از طریق زیرسامانه مذکور، با عنایت به ماده (3) آیین نامه اجرایی بند (و) تبصره (5) قانون بودجه سال 1398 کل کشور موضوع تصویب نامه 43756/ت 56687/ه مورخ 15. 4. 1398 هیات محترم وزیران به اطلاع می رساند، در اجرای مصوبات پانزدهمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا مورخ 24. 1. 1399 و به منظور استفاده بهینه از ظرفیت قانون بودجه سال 1398، مهلت تایید درخواست های اسناد تسویه خزانه اعم از نوع اول و دوم توسط ذیحساب/ مدیرمالی/ و رئیس/ مقام مجاز دستگاههای اجرایی بدهکار و طلبکار در زیرسامانه تسویه و تهاتر تا بیستم خرداد ماه سالجاری، تمدید شد.

لذا ضمن اعلام فراهم شدن دسترسی به زیرسامانه تسویه و تهاتر، لازم است دستگاههای دارنده تخصیص (بدهکار) و دستگاه ها / بانک های طلبکار ترتیبی اتخاذ نمایند تا کلیه درخواست ها در دستگاه های بدهکار و طلبکار تعیین تکلیف و از طریق سامانه یاد شده حداکثر تا موعد زمانی فوق الذکر، به مرکز مدیریت بدهی ها و دارایی های مالی عمومی ارسال شود.

نظر شما