تامین مالی ۲هزار میلیاردی بانک سامان برای حمایت از تولید ملی

۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۱:۴۲:۲۱
کد خبر: ۱۰۰۴۸۹۹
تامین مالی ۲هزار میلیاردی بانک سامان برای حمایت از تولید ملی
بانک سامان، با استفاده از ابزارهای نوین تامین مالی به روش صکوک اجاره، توانست از طریق بازار سرمایه مبلغ 2هزار میلیارد ریال برای یکی از برندهای معتبر صنایع غذایی و لبنی تامین مالی کند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از سامان رسانه، بانک سامان که در بازار  بانکی به عنوان بانک تخصصی صنعت غذایی شناخته می شود و انتخاب اول فعالان صنعت غذایی ایران است توانست با شیوه تامین سرمایه از طریق صکوک اجاره اقدام به تامین مالی 2 هزار میلیارد ریال برای راه اندازی خطوط تولیدی جدید یکی از بزرگترین شرکتهای فعال در حوزه صنعت غذایی و لبنی کند.

بر این اساس، ضامن این اوراق بانک سامان و بازارگردان و متعهد پذیره نویس آن شرکت تامین سرمایه کاردان از زیرمجموعه‌های این بانک بود. همچنین، عامل فروش این اوراق نیز شرکت کارگزاری بانک سامان بود.

این گزارش حاکی است، مبنای انتشار این اوراق خرید تجهیزات و ماشین آلات تولید و بسته بندی انواع محصولات یکی از برندهای معتبر مواد غذایی بود که به صورت اجاره به شرط تملیک به شرکت متقاضی واگذار کرد.

شایان ذکر است شرکت های علاقه‌مند به استفاده از این شیوه در تامین مالی خطوط تولیدی و برنامه های توسعه ای خود می توانند با اداره تامین مالی و مدیریت طرح های بانک سامان به شماره 23095656 در تماس باشند.

نظر شما