وزیر راه و شهرسازی:

۴ گروه برای نوسازی ناوگان حمل و نقل کالا دعوت شدند

۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۰:۰۵:۵۷
کد خبر: ۱۰۰۶۸۵۸
۴ گروه برای نوسازی ناوگان حمل و نقل کالا دعوت شدند
وزیر راه و شهرسازی گفت: از 4 گروه برای پیوستن به سامانه نوسازی ناوگان حمل و نقل کالا دعوت کرده‌ایم و اولویت اول در این طرح،خودروهای بالای 50 سال سن هستند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا «محمد اسلامی»، وزیر راه و شهرسازی صبح امروز در مراسم افتتاح سامانه نوسازی ناوگان حمل و نقل کالا چهار گروه نوسازی ناوگان را سازندگان کامیون در داخل کشور، شرکت های حمل و نقل بزرگ که الزام به تکمیل ظرفیت دارند، شرکت هایی که واردکننده هستند و بر اساس مجوز وزارت صمت می توانند خودرو وارد کنند و اشخاص حقیقی و حقوقی که می توانند تا ۱۰ دستگاه با عمر ۳ سال وارد کنند، عنوان کرد.

اسلامی در مورد واردات کامیون با عمر حداکثر 3 سال، با بیان اینکه این اقدام مورد تاکید قانون بود و ما موظف به اجرای آن بودیم، اظهار کرد: دو مساله مهم در این خصوص خدمات پس از فروش و منشاء ارز است که باید حتما به تایید بانک مرکزی برسد تا موجبات حضور در بازار داخل فراهم شود.

او افزود: با این اقدام منابعی که خارج از کشور است می‌تواند به عنوان یک منبع مالی مطمئن در جهت توسعه حمل و نقل کشور استفاده شود.

وزیر راه درباره طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل توضیح داد: اولویت اول در این طرح، خودروهای بالای 50 سال سن هستند و در همین شب عید 863 نفر از رانندگانی که بالاترین پیمایش را هم داشتند، پیامک دریافت کردند که می‌توانند مراجعه کنند و طی قراردادی که با شرکت ایران خودرو دیزل منعقد شده این تعداد می‌توانند طبق راهنمایی های سایت کار خود را پیگیری و به تهیه خودرویی که به لحاظ موتور و گیربکس نیروی محرکه بنز دارد و می تواند به عنوان یک خودروی جایگزین رضایت عزیزان را فراهم کند، مبادرت کنند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز