استاندارد؛ رمز جهش تولید ملی

۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۱۰:۱۸:۱۳
کد خبر: ۱۰۰۸۰۶۸
استاندارد؛ رمز جهش تولید ملی
​مدیرکل روابط عمومی سازمان ملی استاندارد ایران در شانزدهمین یادداشت خود در قالب هشتگ #زندگی_استاندارد به نقش استاندارد در رونق و جهش تولید پرداخته است .

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از استاندارد، محمد صابری دراین یادداشت توجه به خرید کالای استاندارد ایرانی را حرکتی در تراز برتر مسئولیت اجتماعی و ملی دانسته و تاکید دارد، مسئولیت اجتماعی توجه به استانداردها، کوتاه ترین راه کمک به رونق و جهش تولید ملی است.

صابری دراین یادداشت آورده است؛ باید حمایت از کالاهای استاندارد ایرانی به گفتمان ملی تبدیل شود.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان ملی #استاندارد اعتقاد دارد، باید همه ظرفیت های فرهنگ و هنر به کمک اقتصاد ملی بیاید و به ترویج استفاده از کالای استاندارد بپردازد و توسعه کیفیت و استاندارد کالاها دارای پیوست اجتماعی و مردمی شود.

وی تاکید دارد: اگر خواهان رونق و جهش تولید ملی هستیم؛ خرید کالای استاندارد ایرانی  هم در این مسیر قرار دارد و یک ضلع مهم توسعه و پیشرفت را هدفگذاری کرده است.

در مراحل توسعه جامعه همه عوامل سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی نقش دارند و در بسیاری از موارد شاهدیم فرهنگ به کمک اقتصاد آمده است.

صابری در ادامه آورده است: فرهنگ خرید کالاهای استاندارد باید تقویت شود ،

تقویت فرهنگ خرید کالای استاندارد و کمک به جهش تولید ملی نیازمند همیت من و شما، نهاد خانواده، نهاد مدرسه و بی تعارف بگویم نیازمند ورود همه نهادهای اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی است.

نظر شما