محمود بندرچی خبر داد؛

کرمان میزبان نخستین رویداد معدنی در پساکرونا/ افتتاحیه، اختتامیه و مراسم حاشیه‌ای برقرار است

۱۳۹۹/۰۳/۱۶ - ۱۱:۰۶:۱۸
کد خبر: ۱۰۰۹۶۶۰
کرمان میزبان نخستین رویداد معدنی در پساکرونا/ افتتاحیه، اختتامیه و مراسم حاشیه‌ای برقرار است
رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه‌های معدن، متالوژی، فولاد، ریخته گری، طلا و جواهر و سنگ های ساختمانی، گفت: از آنجا که کرمان جزء استان‌های سفید است، هشتمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی، فرآوری مواد معدنی، تجهیزات وابسته و ششمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین آلات معدنی و راهسازی، نخستین رویداد مرتبط با معدن و صنایع معدنی است که پس از شیوع کرونا قرار است در کشور برگزار می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، با وجود شیوع کرونا و برگزارنشدن رویدادهای حرفه‌ای و تجاری، هشتمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی، فرآوری مواد معدنی، تجهیزات وابسته و همچنین ششمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین آلات معدنی و راهسازی امسال برگزار می‌شود. این دو رویداد در روزهای 1 تا 4 تیر در سایت نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمان در جاده باغین طبق روال هر سال برپا خواهد بود. در واقع بنا بر اعلام وزارت بهداشت، مجوز برگزاری رویدادها از 20 خرداد در استان های سفید داده شده است. با این حال همچنان دغدغه‌های مربوط به حضور شرکت ها و بازدیدکنندگان وجود دارد.

محمود بندرچی، رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه‌های معدن، متالوژی، فولاد، ریخته گری، طلا و جواهر و سنگ های ساختمانی، گفت: از آنجا که کرمان جزء استان‌های سفید است، هشتمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی، فرآوری مواد معدنی، تجهیزات وابسته و ششمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین آلات معدنی و راهسازی، نخستین رویداد مرتبط با معدن و صنایع معدنی است که پس از شیوع کرونا قرار است در کشور برگزار می‌شود.

او افزود: در کل همه رویدادهای مشابه در سراسر جهان تعطیل شده و تنها در ماه گذشته شاهد یک رویداد در چین در زمینه قطعات خودرو بودیم.

او در پاسخ به سوالی در مورد چگونه برگزاری رویداد در شرایط شیوع کرونا تصریح کرد: به یقین برگزاری رویداد با چالش های بیشتری نسبت به سال پیش مواجه است و تلاش ما بر ایجاد اعتمادسازی توده‌ای است.

بندرچی خاطرنشان کرد: شرکت‌ها 25درصد بازار فروش خود را در این نمایشگاه‌های تخصصی به دست می‌آورند. در نتیجه نگرانی در مورد حضور شرکت‌ها وجود ندارد بلکه دغدغه ما حضور مخاطب موثر است. مراسم افتتاحیه و اختتامیه و مراسم حاشیه‌ای همچون سال های گذشته برقرار است.

او همچنین گفت: سال گذشته 3هزار و 500 بازدیدکننده از نمایشگاه بازدید کردند. ما برای برگزاری رویداد با ستاد کرونا و دانشگاه علوم پزشکی استان هماهنگ هستیم تا پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز