مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن:

پالایش ثبت‌نام‌های مرحله دوم ملی مسکن به پایان رسید/ پذیرفته شدگان مدارک خود را تکمیل کنند

۱۳۹۹/۰۳/۱۲ - ۱۲:۵۳:۲۵
کد خبر: ۱۰۰۹۶۹۳
پالایش ثبت‌نام‌های مرحله دوم ملی مسکن به پایان رسید/ پذیرفته شدگان مدارک خود را تکمیل کنند
مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی از اتمام پالایش مرحله دوم ثبت‌نام اقدام ملی مسکن و ارسال پیامک نتایج پالایش‌ها به متقاضیان واجد خبر داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی پروانه اصلانی در خصوص پالایش مسکن ملی با اعلام اینکه هم‌اکنون نتایج پالایش مسکن ملی در اختیار استان‌ها قرار دارد، تاکید کرد: هم‌اکنون مشخص است که چه افرادی واجد شرایط هستند که این نتایج از طریق سامانه و با پیامک به متقاضیان واجد شرایط اعلام می‌شود.

اصلانی ادامه داد: متقاضیانی که واجد شرایط هستند، از امروز به تدریج به آنها پیامک ارسال می‌شود. پذیرفته‌شدگان باید برای احراز شرایط با مدارک و مستندات خود با تعیین وقت قبلی به ادارات کل راه و شهرسازی استان‌های محل سکونت خود مراجعه کنند.

گفتنی است با شیوع بحران کرونا، متقاضیان مسکن ملی از طریق سامانه به نشانی tem.mrud.ir و یا از طریق پیامک اقدام به ثبت نام کردند که پالایش بیش از یک میلیون متقاضی مرحله دوم انجام شده است. به گفته معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی مجموع ثبت نام کنندگان مرحله اول و دوم طرح اقدام ملی مسکن بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر است.

نظر شما
پرونده ویژه