وزیر جهاد کشاورزی:

باید کل زنجیره تولید در اختیار وزارت جهاد کشاورزی باشد

۱۳۹۹/۰۳/۱۴ - ۱۲:۴۸:۱۹
کد خبر: ۱۰۱۰۶۱۰
باید کل زنجیره تولید در اختیار وزارت جهاد کشاورزی باشد
وزیر جهاد کشاورزی گفت: برای رفع مشکلات بخش کشاورزی باید کل زنجیره تولید از نهاده تا صادرات در اختیار وزیر جهاد کشاورزی باشد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، نشست وزیر جهاد کشاورزی با مدیران عامل تشکل های بخش کشاورزی خراسان رضوی با موضوع نقش تشکل ها در جهش تولید عصر روز سه شنبه ۱۳ خردادماه در محل مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی خراسان رضوی برگزار شد.

 کاظم خاوازی در این نشست یکی از علل سفرهای خود به استان ها را شنیدن درد و دل ها و رفع مشکلات دانست و افزود: یکی از برنامه هایی که در دستور کار اینجانب بوده است، مشورت از بزرگان و کشاورزان عزیز در تصمیم گیری ها است.

وی گفت: ما در کارگروه کرونا پنج رسته در بخش کشاورزی از جمله گل و گیاه و ماهیان زینتی را مصوب کردیم و در صدد هستیم رسته های دیگری را نیز مصوب کنیم تا تسهیلاتی به آنان تعلق گیرد.

وی از تشکیل شورای ملی راهبردی بهداشت و دام خبر داد و گفت: بخش خصوصی به صورت فردی و تشکل در آن سهیم است تا تمام تصمیم گیری ها از طرف وزارت جهاد کشاورزی نباشد.

وزیر جهاد کشاورزی بیان کرد: مقرر شده است تا یکسال آینده سیستم یکپارچه اطلاعات بخش کشاورزی ایجاد شود تا آنجا تمام افراد بتوانند اطلاعات خود را ارائه کنند.

کاظم خاوازی تصریح کرد: برای رفع مشکلات بخش کشاورزی باید کل زنجیره تولید از نهاده تا صادرات در اختیار وزیر جهاد کشاورزی باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز