عراق خواستار توسعه همکاری با ایران در زمینه آب و برق شد

۱۳۹۹/۰۳/۱۴ - ۱۴:۵۸:۳۴
کد خبر: ۱۰۱۰۶۶۶
عراق خواستار توسعه همکاری با ایران در زمینه آب و برق شد
رئیس جمهوری عراق خواستار توسعه همکاری‌ها با کشورمان به ویژه در زمینه برق و آب شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، دفتر ریاست جمهوری عراق با انتشار بیانیه ای روز چهارشنبه اعلام کرد که برهم صالح در دیدار با «رضا اردکانیان» وزیر نیروی جمهوری اسلامی ایران بر ضرورت هماهنگی مشترک و توسعه افق همکاری های دو جانبه به ویژه در بخش برق و آب در راستای پیشرفت و رفاه دو ملت همسایه تاکید کرد.

رییس جمهوری عراق همچنین به منظور تحقق امنیت و ثبات برای ملت های منطقه، خواهان تلاش مشترک برای مقابله با شرایط پیچیده ای که منطقه شاهد آن است، شد.

بیانیه ریاست جمهوری عراق افزوه است که اردکانیان وزیر نیروی جمهوری اسلامی ایران بر آمادگی کشورش برای ادامه همکاری ها و حمایت ها از عراق در همه بخش ها تاکید کرد.

به نوشته بیانیه، اردکانیان از تمایل جدی جمهوری اسلامی ایران برای سرمایه گذاری در بخش های انرژی و توسعه شبکه های برق و تبادلات تجربیات با عراق خبر داد.

بیانیه ریاست جمهوری عراق حاکیست که دو طرف در این دیدار راهکار ارتقا مناسبات در همه بخش ها در راستای منافع دو جانبه را بحث و بررسی کردند.

گفتنی است وزیر نیروی کشورمان در راس هیاتی صبح امروز چهارشنبه وارد بغداد شده و در بدو ورود با «ماجد مهدی حنتوش» همتای عراقی خود درباره گسترش همکاری های برقی دیدار  و گفت و گو کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز