تعداد ثبت نام کنندگان و تعداد حذف شده‌ها از طرح قرعه‌کشی ایران خودرو اعلام شد

۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۰۹:۳۶:۰۹
کد خبر: ۱۰۱۱۳۱۱
تعداد ثبت نام کنندگان و تعداد حذف شده‌ها از طرح قرعه‌کشی ایران خودرو اعلام شد
​معاون مهندسی سازمان و سیستم‌های ایران خودرو مجموع نفرات متقاضی پیش ثبت‌نام چهار محصول این شرکت را پنج میلیون و ۲۷۳ هزار و ۸۵۶ نفر اعلام کرد که از این تعداد ۳۸۴ هزار و ۸۳۱ نفر به دلیل نداشتن شرایط لازم حذف شده‌اند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «اصغر حق پناه» امروز (شنبه) در مراسم قرعه‌کشی فروش فوق العاده ایران خودرو ویژه عید سعید فطر، گفت: از هفتم خرداد ماه ثبت‌نام و انتخاب خودرو برای افرادی که در مرحله قبل پیش ثبت نام کرده بودند انجام شد که در نهایت چهار میلیون و ۷۴۴ هزار و ۹۸۴ نفر در سایت سامانه فروش اینترنتی ایران خودرو وارد و خودروی خود را انتخاب کردند.

حق پناه خاطرنشان کرد: از این تعداد ۳۹ هزار و ۱۸ نفر به صورت تکراری با شرکت سایپا ثبت نام کرده و حذف شدند و ۳۴۵ هزار و ۸۱۳ نفر دیگر نیز دارای پلاک فعال بودند که آنان نیز حذف شدند.

 وی گفت: به این ترتیب تعداد چهار میلیون و ۳۶۰ هزار و ۱۵۳ نفر شرکت کننده پس از انجام فرایند پاکسازی باقی ماندند که قرعه کشی بین این افراد انجام می‌شود.

معاون مهندسی سازمان و سیستم های ایران خودرو با تشریح فرآیند قرعه کشی نیز خاطرنشان کرد: پس از پاکسازی و حذف اطلاعات مشتریان فاقد شرایط قرعه کشی، در مرحله بعد به هم زدن تصادفی ترتیب ثبت‌نام انجام شده، انتخاب عدد تصادفی بر مبنای قرعه‌کشی انجام خواهد شد و پس از آن قرعه کشی بر اساس الگوریتم ذکر شده به تفکیک محصولات انجام می‌شود.

وی ادامه داد: پس از آن نتایج قرعه کشی اعلام و افراد برنده می‌توانند به سایت مراجعه کرده و با تکمیل پرداختی‌ها مدارک خود را تحویل دهند.

به گزارش ایرنا، امروز در مراسمی با حضور نهادهای نظارتی و رسانه‌ها، مراسم قرعه کشی ایران خودرو مربوط به فروش فوق‌العاده عید سعید فطر ۱۵ هزار دستگاه محصولات این گروه خودروسازی در شرکت ساپکو آغاز شد.

مطابق آمار اعلامی ایران خودرو در مجموع چهار میلیون و ۳۶۰ هزار و ۱۵۳ نفر در طرح پیش‌فروش ویژه عید فطر این خودروساز شرکت کردند که ۳۲۵ هزار و ۳۹۷ نفر متقاضی رانا، دو میلیون و ۳۸۴ هزار و ۹۰۱ نفر متقاضی پژو پارس، یک میلیون و ۵۰ هزار و ۴۵۳ نفر متقاضی پژو ۲۰۶ معمولی و ۵۹۹ هزار و ۴۰۲ نفر متقاضی پژو ۴۰۵ اس ال ایکس بودند.

نمایندگان وزارت اطلاعات، پلیس امنیت اقتصادی، سازمان بازرسی کل کشور، سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، دادستانی کل کشور و بازرسی وزارت صنعت، معدن و تجارت در این مراسم حضور داشته و از نزدیک بر فرآیند قرعه‌کشی نظارت دارند.

نظر شما
پرونده ویژه