رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد:

واگذاری کوره‌های آجر استان یزد به اتباع بیگانه ممنوع است

۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۱۱:۳۴:۱۰
کد خبر: ۱۰۱۱۹۱۲
واگذاری کوره‌های آجر استان یزد به اتباع بیگانه ممنوع است
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: بنا بر دستور اکید استاندار هرگونه واگذاری کوره‌های آجر به اتباع بیگانه ممنوع است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از شاتا، محمدرضا علمدار یزدی، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد، گفت: بر اساس دستور صریح استاندار در نشست کارگروه تنظیم بازار استان با کسانی که کوره‌های آجر را به اتباع بیگانه واگذار کنند، برخورد قانونی می‌شود.

وی تصریح کرد: همچنین به دستور استاندار تمام مراکز تجمعی از جمله پادگان‌ها، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی موظفند اقلام موردنیاز خود را از تولیدکنندگان یزدی خریداری کنند، مگر در مواردی که محصولات مورد نظر در استان تولید نشود.

علمدار یزدی افزود: در زمینه نرخ آجر دستی پیشنهاد اتحادیه افزایش ۳۰ درصدی نسبت به سال قبل بود که مورد تصویب قرار گرفت بنابر این نرخ هر تن آجر دستی ۱۲۵ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

دبیر کارگروه تنظیم بازار استان خاطر نشان کرد: همچنین در کارگروه تنظیم بازار استان نرخ کشتار طیور از ۶۰۰ تومان با افزایش 200 تومانی به ۸۰۰ تومان افزایش یافته است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: در ماه مبارک رمضان امسال عرضه اقلام مورد نیاز مردم به صورت طرح ویژه رمضان صورت گرفت که در قالب این طرح در ۲ مرحله برنج به میزان یکهزار و ۲۹۶ تن، شکر ۶۹۶ تن، مرغ منجمد ۳۴۸ تن، گوشت قرمز منجمد ۲۰۹ تن، روغن نباتی ۶۹۶ تن و ۲ رقم خرما به میزان یکهزار و ۳۹۳ تن در استان توزیع شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز