قرعه‌کشی محصولات پیش‌فروش یک‌ساله ایران‌خودرو آغاز شد

۱۳۹۹/۰۳/۲۴ - ۰۹:۳۸:۱۹
کد خبر: ۱۰۱۴۵۸۶
قرعه‌کشی محصولات پیش‌فروش یک‌ساله ایران‌خودرو آغاز شد
قرعه‌کشی ۱۲ محصول طرح پیش‌فروش یک‌ساله ایران‌خودرو با حضور نهادهای نظارتی و مدیران ارشد ایران‌خودرو برگزار شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، مراسم قرعه‌کشی ۱۲ محصول طرح پیش‌فروش یک‌ساله ایران‌خودرو از صبح امروز در سالن همایش‌های شرکت ساپکو از صبح امروز آغاز شده و پس از پایان قرعه‌کشی و تایید نهایی توسط نهادهای نظارتی، اسامی برندگان از طریق ارسال پیامک و همچنین سایت فروش ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir اطلاع‌رسانی خواهد شد.

پس از برگزاری قرعه‌کشی، منتخبان از روز یکشنبه (۲۵ خرداد) به مدت سه روز فرصت واریز  پیش‌پرداخت اولیه را دارند و در صورت واریز نکردن وجه، افراد رزرو جایگزین می‌شوند.

شماره ۰۹۶۴۴۰ مدیریت ارتباط با مشتریان ایران‌خودرو پاسخگوی پرسش‌های متقاضیان درباره پیش‌فروش یک‌ساله  ایران خودرو است.

در این طرح پیش‌فروش، پژو پارس ال. ایکس با موتور تی. یو ۵ با پیش‌پرداخت علی‌الحساب ۳۹۹ میلیون ریالی، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با پیش پرداخت علی‌الحساب ۳۵۹ میلیون ریالی، پژو ۲۰۷ آی دستی با پیش‌پرداخت علی‌الحساب ۵۰۵ میلیون ریالی و دنا پلاس با پیش‌پرداخت علی‌الحساب ۵۳۹ میلیون ریالی ارائه شده که موعد تحویل همه این خودروها بهمن ۹۹ تا خرداد ۱۴۰۰ است.

همچنین پژو ۴۰۵ بنزینی اس.  ال. ایکس با پیش پرداخت علی الحساب ۳۴۲ میلیون ریالی  و پژو ۲۰۶ صندوق دار (وی ۸) با پیش پرداخت علی الحساب ۴۲۹ میلیون ریالی عرضه شده که موعد تحویل آنها آبان تا اسفند ۹۹ است.

همچنین سمند ال. ایکس ای اف ۷ بنزینی با پیش پرداخت علی الحساب ۳۲۷ میلیون ریالی و دنا معمولی با پیش پرداخت علی الحساب ۴۷۲ میلیون ریالی موجود است که موعد تحویل آنها اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۰ ذکر شده است.

سورن ای. ال. ایکس با پیش‌پرداخت علی‌الحساب ۴۲۶ میلیون ریالی ۴۰۰ و رانا پلاس با پیش پرداخت علی‌الحساب ۳۷۴ میلیون ریالی با موعد تحویل مهر ۹۹ تا خرداد ۱۴۰۰ عرضه شده است.

سمند ال. ایکس با پیش‌پرداخت علی‌الحساب ۳۱۷ میلیون ریالی و پژوپارس سال با پیش‌پرداخت علی‌الحساب ۳۸۴ میلیون ریالی، هر دو با موعد تحویل بهمن و اسفند ۹۹ عرضه شده اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز