ایجاد اشتغال هدف گذاری اصلی مرکز نیکوکاری پیام است

۱۳۹۹/۰۳/۲۴ - ۱۳:۲۸:۴۵
کد خبر: ۱۰۱۴۷۹۸
مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با اشاره به ظرفیت های این مجموعه عنوان کرد: اشتغال پایدار و مستمر برای نسل جوان به خصوص افراد نیازمند و تحت پوشش نهادهای حمایتی، مهم ترین هدف گذاری مرکز نیکوکاری پیام در نظر گرفته شده است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، نادر ثناگو مطلق روز شنبه بیست و چهارم خرداد  در آیین افتتاحیه مرکز نیکوکاری پیام گفت: اشتغال یکی از ظرفیت هایی که در این منطقه وجود دارد، که  با راه اندازی چنین مراکز نیکوکاری می توان افراد نیازمند و جویای کار بیشتری را شناسایی و با به کار گیری آنها با توجه به وجود صنایع مختلف در منطقه ویژه اقتصادی پیام یک گام در جهت حل مشکلات آنها برداشت.

وی اضافه کرد: یکی دیگر از اهداف راه اندازی مرکز نیکوکاری در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، حمایت از بیماری های خاص و صعب العلاج  با توجه به هزینه بر بودن آنها برای این خانواده ها است که به همت خیرین و ظرفیت های خود منطقه به دنبال این هستیم که دغدغه های این بیماران و خانواده های آنها را کم کنیم.

ثناگو مطلق ادامه داد: کمک رسانی معیشتی، تامین مایحتاج زندگی و جهیزیه نوعروسان در کنار مواردی که مطرح شد از دیگر اهداف راه اندازی مرکز نیکوکاری در پیام با هدف خدمات رسانی هر چه بیشتر به مردم و نیازمندان است.

وی ادامه داد: در مجموع منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در کنار تمام رسالت های ذاتی و اصلی خود به دنبال این است که با بهره گرفتن از ظرفیت های خود هر چه بیشتر در مسیر توسعه استان، ایجاد اشتغال پایدار و کارآفرینی قدم بردارد.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان جهش تولید نامگذاری شده، این هدف و انگیزه در مجموعه وجود دارد که گام های اساسی و بزرگ تری برای تحقق هر چه بیشتر و بهتر این شعاردر بردارد.

در انتهای این مراسم پس از راه اندازی مرکز نیکوکاری پیام، 100 بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند استان توزیع شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز