مهلت واریز وجه خودروهای ایران خودرو تمدید شد

۱۳۹۹/۰۳/۲۸ - ۱۱:۱۳:۲۴
کد خبر: ۱۰۱۶۶۹۰
مهلت واریز وجه خودروهای ایران خودرو تمدید شد
گروه صنعتی ایران‌خودرو به منظور رفاه حال مشتریان، مهلت پرداخت وجوه خودروهای ثبت نامی در طرح پیش‌فروش یک‌ساله را به مدت دو روز تمدید کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از ایران خودرو، معاون بازایابی و فروش این گروه صنعتی اعلام کرد: با توجه به تعطیل بودن امروز و بنابر خواست مشتریان، مهلت پرداخت تا دو روز غیر تعطیل آینده (یعنی شنبه، ۳۱ خردادماه) تمدید شد.

«بابک رحمانی» ضمن پوزش از مشتریان، مشکلات ایجاد شده در فرآیند پرداخت را ناشی از اختلال در سیستم بانکی دانست و بیان داشت: مشتریان در مهلت باقی‌مانده نسبت به پرداخت وجوه اقدام کنند، زیرا این فرصت قابل تمدید نخواهد بود.

به گزارش ایرنا، در طرح پیش‌فروش یک‌ساله محصولات ایران خودرو ۴۵ هزار دستگاه خودرو در ۱۲ مدل پیش‌فروش شد.

در این طرح بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار متقاضی ثبت‌نام کردند که پس از حذف افراد دارای پلاک فعال و ثبت‌نام تکراری، بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در قرعه‌کشی شرکت داده شدند.

پژوپارس سال، پژو پارس ال. ایکس با موتور تی. یو ۵ ، پژو ۲۰۷ آی دستی، دنا معمولی، دنا پلاس، پژو ۴۰۵ بنزینی اس. ال. ایکس، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ ، پژو ۲۰۶ صندوق دار (وی ۸)، سمند ال. ایکس، سمند ال. ایکس ای. اف ۷ بنزینی، سورن ای. ال. ایکس و رانا پلاس در این طرح پیش فروش شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز