اخبار مهم امروز گروه اقتصادی برنا

۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۹:۰۰:۵۳
کد خبر: ۱۰۱۹۸۲۳
اخبار مهم امروز گروه اقتصادی برنا
خبر، مصاحبه و گزارش‌های پربازدید گروه اقتصادی را هر روز در ساعت 20 در خبرگزاری برنا بخوانید.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا؛ اخبار پر بازدید گروه اقتصادی خبرگزاری برنا را بخوانید:

رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین:

ورود کالا بدون ثبت سفارش دلیل انباشت در گمرک است/ تجارت جهانی تا پایان امسال 15 تا 20درصد افت خواهد کرد/ کاهش 40درصدی تجارت ایران و چین در 4 ماه نخست سال جاری میلادی

انباشت ۹۳ هزار کانتینر در گمرک حکایت از وجود ضعفی در جریان واردات دارد؛ رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین، رعایت نکردن قوانین واردات را عامل این انباشت دانست.

///

کاهش چشمگیر سکه تمام بهار آزادی

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران امروز (چهارشنبه) با ۱۵۸ هزار تومان افت نسبت به دیروز به نرخ هشت میلیون و ۳۹۵ هزار تومان فروخته شد.

///

نرخ ارز صرافی ملی امروز 4 تیر 99

نرخ ارز در صرافی ملی امروز نسبت به معاملات روز گذشته بدون تغییر ماند، این در حالی است که قیمت فروش دلار روز گذشته 795 تومان افزایش یافته بود.

///

توضیح وزارت نفت درباره رانت اطلاعاتی باشگاه نفت

اداره کل روابط عمومی وزارت نفت در واکنش به انتشار گفت‌وگویی در موضوع رانت اطلاعاتی باشگاه نفت و نیرو توضیحاتی برای تنویر افکار عمومی ارائه داد و تأکید کرد: منتقدان عجول به گذشته خود رجوع کنند و به کارآمدی حافظه تاریخی ملت ایران اطمینان داشته باشند.

///

دبیر ستاد تنظیم بازار:

حداقل و حداکثر قیمت شیر خام تعیین شد

دبیر ستاد تنظیم بازار کشور از مصوبه این ستاد در خصوص قیمت شیر خام خبر داد و اعلام کرد: امروز و در نود و هشتمین جلسه ستاد تنظیم بازار کشور قیمت شیر خام برای عرضه در بازار ۲۹۰۰ تومان تعیین شد که تا ۷ درصد نیز تلورانس قیمت بر مبنای کیفیت شیر عرضه شده و هزینه های مربوطه برای آن پیش بینی شده است تا به صورت رقابتی در این کف و سقف یعنی حداکثر ۳۱۰۰ تومان و حداقل ۲۷۰۹ تومان عرضه شود .

///

قیمت نهایی مرغ تصویب شد

قیمت جدید مرغ گرم آماده پخت در ستاد تنظیم بازار، ۱۵ هزار تومان به اضافه ۵ درصد کمتر یا بیشتر به اختیار استانداران تعیین شد.

///

رئیس دوره‌ای اوپک تغییر کرد

در پی تغییر در ترکیب کابینه الجزایر و مجزا شدن وزارتخانه‌های انرژی و معادن، عبدالمجید عطار به عنوان وزیر جدید انرژی این کشور منصوب شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز