دیدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با اعضای دهیاری روستای هلر

۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۲۲:۰۷:۴۵
کد خبر: ۱۰۲۵۱۰۹
دیدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با اعضای دهیاری روستای هلر
رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در نشستی با اعضای دهیاری روستای هلر، دستور رسیدگی به امور و درخواست های مطرح شده از سوی آنها را صادر کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، حمیدرضا مومنی در نشست با اعضای دهیاری هلر که با حضور جمعی از معاونین و مدیران این سازمان برگزار شد، بیان کرد: مشارکت دهیاری ها و سازمان منطقه آزاد قشم، یکی از مهمترین ارکان موفقیت در رسیدن به توسعه عمران روستایی مورد نظر است.

وی ادامه داد: حفظ جایگاه حقوقی سازمان منطقه آزاد قشم و دهیاری ها و هماهنگ شدن با سیاست ها و برنامه ریزی های سازمان می تواند موجب افزایش هماهنگی و توسعه همکاری برای داشتن جزیره ای زیباتر و توسعه یافته باشد.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در این جلسه ضمن دریافت درخواست ها و بررسی مشکلات مطرح شده از سوی اعضای دهیاری روستای هلر، تصریح کرد: با تعامل خوب و قرار گرفتن در کنار یکدیگر می توانیم مشکلات را حل کرده و شاهد توسعه جزیره در زمینه های مختلف عمرانی، اجتماعی و اقتصادی باشیم.

براساس این گزارش تخصیص زمین برای جوانان فاقد مسکن در روستای هلر در قالب تعاونی، آسفالت و بهسازی 7 کیلومتر مسیر ورودی روستای هلر، ساماندهی پارک ساحلی این روستا جهت ارائه خدمات بهتر و شایسته به گردشگران، تکمیل مدرسه، ایجاد بازارچه عرضه ماهی و میوه و ساماندهی خور هلر مهمترین درخواست های مطرح شده از سوی اعضای دهیاری هلر از عالی ترین مقام سازمان منطقه آزاد قشم در این جلسه بود.

گفتنی است رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پایان این جلسه برای رسیدگی به امور و درخواست های مطرح شده از سوی اعضای دهیاری روستای هلر، دستورات لازم را صادر کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز