معاون وزیر صمت:

۴ میلیون و ۸ هزار تن گندم خریداری شد

۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۳:۵۱:۱۲
کد خبر: ۱۰۲۵۹۶۰
۴ میلیون و ۸ هزار تن گندم خریداری شد
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از خرید بیش از 4 میلیون و 800 هزار تن گندم تا 17 تیرماه خبر داد و گفت: علیرغم شرایط سخت نقدینگی، طی سه مرحله مطالبات به گندمکاران پرداخت شد و تاکنون حدود 90 درصد از پول گندم‌های تحویلی به مراکز خرید تسویه شده است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از شاتا، یزدان سیف، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران، گفت: در مقایسه با 17 تیرماه سال گذشته، خرید تضمینی رشد 10 درصدی در کشور دارد و در حال حاضر در 31 استان ادامه دارد.

وی اضافه کرد: بر اساس برنامه پرداخت، روز گذشته 500 میلیارد تومان به حساب گندم کاران کشور واریز شد.

سیف اضافه کرد: مطالبات گندمکارانی که تا 11 تیرماه گندم خود را به مراکز خرید تحویل داده و اطلاعاتشان در سامانه ثبت شده به طور کامل پول خود را دریافت کرده اند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: بیش از 10 هزار و 500 میلیارد تومان به گندمکاران پرداخت شده که نسبت به پرداختی سال گذشته در همین زمان حدود 57 درصد افزایش پرداختی داشته ایم.

سیف گفت: مقدار خرید تضمینی گندم هم نسبت به 17 تیرماه سال گذشته رشد 10 درصدی دارد که به مرور زمان این افزایش خرید بیشتر می شود.

وی افزود: ارزش کل خرید تضمینی گندم به بیش از 12 هزار میلیارد تومان رسیده است.

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران اعلام کرد: تاکنون 253 هزار تن دانه روغنی کلزا به ارزش بیش از 1334 میلیارد تومان خریداری شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز