سازمان برنامه و بودجه:

شرکت‌های دولتی باید اطلاعات کارکنان را در سامانه ثبت کنند

۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۵:۴۵:۲۵
کد خبر: ۱۰۲۹۳۴۴
شرکت‌های دولتی باید اطلاعات کارکنان را در سامانه ثبت کنند
بر اساس قانون بودجه ۹۹، به منظور ساماندهی نیروی انسانی و انضباط مالی، شرکت های دولتی موظفند اطلاعات کارکنان رسمی، پیمانی و قرارداد کار معین خود را در سامانه ثبت حقوق و مزایا درج کنند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از سازمان برنامه و بودجه، این سازمان آئین نامه اجرایی «ثبت و به روز رسانی اطلاعات و پرداخت‌ها به همه کارکنان دستگاه‌های اجرایی در سامانه کارمند ایران و سامانه ثبت حقوق و مزایا» را با هدف ساماندهی نیروی انسانی و کارکنان دولت و ایجاد انضباط مالی، تهیه و جهت سیر مراحل بررسی به کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک هیئت دولت ارائه کرده است.

گفتنی است بر اساس بند (الف) تبصره (۲۱) قانون بودجه سال ۱۳۹۹ کلیه دستگاه‌های اجرایی که از بودجه عمومی استفاده می‌نمایند و شرکت‌های دولتی مربوطه، به منظور ساماندهی نیروی انسانی و کارکنان دولت و ایجاد انضباط مالی موظفند اطلاعات کارکنان رسمی، پیمانی و قرارداد کار معین (مشخص)، کارگری و کارکنان خود را در «سامانه کارمند ایران» و «سامانه ثبت حقوق و مزایا» ثبت یا به روزرسانی نمایند.

مطابق این بند، از تیرماه امسال تخصیص اعتبار حقوق کارکنان رسمی، پیمانی و قراردادی دارای شناسه دستگاه‌های اجرایی، صرفاً بر اساس اطلاعات سامانه کارمند ایران صورت می‌گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز