وزیر امور اقتصادی و دارایی:

گمرک در اجرای رویه های هوشمند و نوین اقدامات خوبی داشته است

۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۲:۰۲:۳۳
کد خبر: ۱۰۲۹۶۵۸
گمرک در اجرای رویه های هوشمند و نوین اقدامات خوبی داشته است
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: اگر چه با گمرک مطلوب و هوشمند فاصله داریم، اما اقدامات مناسبی در پیاده سازی رویه های هوشمند و نوین، صورت گرفته است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از گمرک ایران، فرهاد دژپسند، وزیر امور اقتصادی و دارایی، در نشست با رئیس کل و معاونین گمرک ضمن تشکر از عملکرد رو به جلوی گمرک اظهار کرد: گمرک در ۲۰ ماه گذشته شاهد تحولات خوبی بوده است، اگر چه با گمرک مطلوب و هوشمند فاصله دارد، اما در حوزه خدمات رسانی به مشتریان و خدمات گیرندگان، ضمن حفظ اصول و وظایف قانونی، اقدامات مناسبی در پیاده سازی رویه‌های هوشمند و نوین داشته است.

وزیر امور اقتصادی و دارایی افزود: اگرچه دستاوردهای گمرک در همه حوزه‌ها چشم گیر بوده و این اقدامات، به ناگاه ایجاد نشده و بهبود در روش‌ها و ساختارها، حرکت‌ها و تحول در گمرک با تلاش همکاران از سال‌های گذشته شروع شده و تاکنون ادامه دارد.

دژپسند تاکید کرد: اگر امروز خدمات گیرندگان و مسئولین قدردان گمرک هستند باید بیشتر تلاش کرد و دستاوردهای خوب را با تلاش و دقت بیشتر و همدلی مدیران و کارشناسان حفظ کرد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: گمرک باید همیشه به سمت اوج در حرکت باشد و نباید این روند رو به رشد متوقف شود. نقش گمرک در اقتصاد کشور اهمیت به سزایی دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز