مهلت واریز وجه طرح مشارکت در تولید ایران خودرو تمدید شد

۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۳:۱۴:۴۸
کد خبر: ۱۰۳۰۴۴۳
مهلت واریز وجه طرح مشارکت در تولید ایران خودرو تمدید شد
با توجه به اختلالات بانکی به وجود آمده و به منظور رفاه حال مشتریان مهلت واریز وجه طرح مشارکت در تولید ایران خودرو تا شنبه 28 تیرماه تمدید شد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، در اطلاعیه که ایران خودرو نمایندگی ها ارسال کرده است، آمده است:

با توجه به اختلالات بانکی به وجود آمده در زمان واریز وجه و به جهت مساعدت در خصوص واریز وجه خودرو، مهات واریز تا تاریخ شنبه 28 تیرماه تمدید می گردد واین مهلت به هیج وجه قابل تمدید مجدد نخواهد بود.

مشتریان می توانند وجه اولیه خودرو را از طریق میزکاربری در سایت فروش ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir  پرداخت کنند و بعد از دریافت ردیف قرار داد از طریق پیامک، جهت انتخاب نماینگی مورد نظر خود اقدام کنند.

 پس از این منتخبان طرح مشارکت در تولید ایران خودرو تا روز پنج شنبه ۲۶ تیرماه نسبت به واریز وجه و ثبت نام نهایی خودروی مورد نظر خود ملهت داشتند. در این طرح حدود ۶۸۰ هزار نفر با انجام ثبت نام اولیه در سایت فروش ایران خودرو، برای مشارکت در تولید ۱۰ محصول ایران خودرو اعلام آمادگی کردند که با توجه به بالا بودن تعداد متقاضی نسبت به ظرفیت، نفرات نهایی، از طریق قرعه کشی تعیین شدند. ۲۰ درصد افزون بر این افراد نیز به عنوان فهرست ذخیره و جایگزین برای انصرافی های احتمالی از ثبت نام در نظر گرفته شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز