مدیرعامل منطقه آزاد قشم در دیدار مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان:

کیفیت ارائه خدمات در بنادر و اسکله‌های قشم افزایش می‌یابد

۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۴:۴۹:۴۰
کد خبر: ۱۰۳۷۰۸۴
کیفیت ارائه خدمات در بنادر و اسکله‌های قشم افزایش می‌یابد
رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: ارائه خدمات بهتر به مسافران و گردشگران قشم یکی از افتخارات این سازمان طی سال های گذشته است که با همکاری و هماهنگی بیشتر با اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان می توان برای آن برنامه ریزی کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، حمیدرضا مومنی در دیدار مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان با وی، اظهار کرد: بنادر منطقه آزاد قشم با حداکثر ظرفیت و با هماهنگی خوبی که با اداره بنادر و دریانوردی دارند، فعالیت های خود را انجام می دهند.

وی با اشاره به اینکه 95 درصد از مسافران و گردشگران قشم از مبادی دریایی وارد این جزیره می شوند، افزود: نگاهی به وضعیت اسکله های مسافری و گردشگری قشم به ویژه اسکله شهید ذاکری و همچنین اسکله های لافت و پل نشان می دهد که ارائه خدمات نسبت به گذشته از نظر کیفیت، کمیت و ایمنی پیشرفت قابل قبولی داشته است.

مدیرعامل منطقه آزاد قشم تصریح کرد: برای کنترل وضعیت و افزایش ایمنی در اسکله های قشم نیازمند یک برنامه جامع و هدفمند هستیم که با انجام آن هم شاهد رشد کیفیت خدمات ارائه شده به مسافران و گردشگران باشیم و هم از تخلفات احتمالی در اسکله های غیرمجاز جلوگیری شود.

به گفته مومنی؛ با سرمایه گذاری صورت گرفته و همچنین با همکاری میان سازمان منطقه آزاد قشم و اداره بنادر و دریانوردی در جزیره اقدامات خوبی صورت گرفته و با افزایش هماهنگی میان این دو مجموعه شاهد پیشرفت سریع تر و ارائه خدمات بهتر خواهیم بود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ظرفیت های خوبی در بنادر منطقه آزاد قشم وجود دارد، بندر بهمن و بندر کاوه را نمونه بنادر موفق در حوزه اقتصادی دانست که در شرایط خاص می توان از امکانات آنها برای رفع برخی کاستی ها و کمک به تردد کشتی های تجاری در استان هرمزگان کمک گرفت.

مدیرعامل منطقه آزاد قشم ادامه داد: ظرفیت های خوب قانونی برای اداره منطقه آزاد قشم پیش بینی شده و براساس همین قوانین موجود می توان با تهیه و تدوین یک برنامه جامع و هدفمند به ساماندهی بنادر و اسکله ها جزیره پرداخت.

مومنی در پایان خاطرنشان کرد: ساماندهی، توسعه و زیباسازی مبادی دریایی ورودی جزیره یکی از اقدامات ضروری است که با همکاری و هماهنگی میان سازمان منطقه آزاد قشم و اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان با شتاب بیشتری اجرایی خواهد شد.

براساس این گزارش، علیرضا محمدی کرجی ران مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان نیز در این جلسه با قدردانی از همکاری مثبت صورت گرفته از سوی سازمان منطقه آزاد قشم، گفت: ایمن سازی و افزایش ایمنی بنادر و اسکله های جزیره برای ارائه خدمات بهتر به مسافران و گردشگران از مهمترین برنامه ها این اداره در قشم خواهد بود.

وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت های موجود و با عنایت به هماهنگی خوب شکل گرفته میان دو مجموعه می توان با تشکیل کارگروه های تخصصی شاهد سرعت گرفتن حرکت به سوی شرایط مطلوب در اسکله ها و بنادر جزیره قشم باشیم.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان افزود: با مطالعات صورت گرفته طرحی جامع برای توسعه و ساماندهی اسکله های گردشگری و سایر اسکله های قشم آماده شده که برای اجرای آن نیازمند مساعدت و همکاری بیشتری هستیم.

محمدی کرجی ران با بیان اینکه استمرار دیدارها و جلسات هماهنگی میان اداره بنادر و دریانوردی و سازمان منطقه آزاد قشم می تواند موجب تسریع روند حل مشکلات شود، تصریح کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته اقدامات ضروری در زمینه های مرتبط با تعمیر و نگهداری اسکله ها و بنادر می تواند با سرعت بیشتری اجرایی شود.

گفتنی است، دیدار رییس هیات مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد قشم با مدیرکل سازمان بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، با حضور جمعی از مدیران و معاونین اداره کل بنادر و دریانوردی استان، رییس اداره بنادر و دریانوردی قشم و جمعی از مدیران سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد.

منطقه آزاد قشم

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز