در نشست بررسی طرح های عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم؛

طرح دو پروژه شاخص عمرانی شهر قشم ارایه شد

۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۰۹:۱۲:۴۲
کد خبر: ۱۰۳۹۸۵۱
طرح دو پروژه شاخص عمرانی شهر قشم ارایه شد
پیش طرح دو پروژه شاخص عمرانی در نشست بررسی طرح های عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم ارایه و بازبینی شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، در سال های اخیر، طرح های عمران شهری این سازمان درراستای دستیابی به سیمای مدرن شهری و ارتقا فضای مسکونی و سرمایه گذاری دردست تهیه و تدوین است.

یکی از این پروژه های شاخص عمران شهری،  سایت فرودگاه قدیم(زادبوم) است که مطابق با طرح تفصیلی شهر قشم طراحی شده تا ضمن فراهم کردن  فضای اسکان بیش از 11 هزار نفر، ظرفیتی مدرن، هوشمند و براساس استانداردهای سیما و منظر شهری در سطح جهان ایجاد نماید.

طراحی پیاده راه شهر قشم در حدفاصل چهارراه پردیس تا سینما دریا، به مساحت تقریبی 16.5 هکتار و طول یک هزار و 700 متر، موضوع پروژه دیگری بود که در این جلسه به نقد و بررسی گذاشته شد.

 حاضران در جلسه با ارایه نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود، طرح های مذکور را مورد بررسی قرار دادند تا پس از انجام اصلاحات لازم، مجددا بازبینی شده و وارد مرحله اجرایی شود.

گفتنی است، نشست بررسی طرح های عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم با حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل و جمعی از معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد قشم، ظهر امروز سه شنبه 14 مرداد ماه  در سالن مرکز رشد این شهر برگزار شد.

نظر شما