دریافت گزارش مطلوب مالی در شرکت ملی گاز

۱۳۹۹/۰۵/۲۰ - ۱۲:۵۵:۳۰
کد خبر: ۱۰۴۱۹۳۲
دریافت گزارش مطلوب مالی در شرکت ملی گاز
مدیر مالی شرکت ملی گاز ایران اظهار کرد: سال ۹۸ با توجه به ابلاغ دستورالعمل و پایش‌ و تقویت کنترل‌های داخلی، سال مالی خوبی را در شرکت ملی گاز تجربه کردیم.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از  شرکت ملی گاز ایران، سیدمحمدحسین حسینی گفت: به لحاظ رعایت انضباط مالی برای نخستین‌بار در سال مالی ۹۸، موفق به دریافت گزارش مطلوب و مقبولی برای صورت‌های مالی تلفیقی شرکت ملی گاز ایران شدیم.

وی ادامه داد: سال گذشته همچنین برای نخستین‌بار حقوق تمامی کارکنان رسمی، قرارداد مستقیم و قرارداد مدت معین به صورت متمرکز از سوی شرکت ملی گاز ایران پرداخت شد.

مدیر مالی شرکت ملی گاز ایران درباره تحقق اهداف این مدیریت در سال ۹۸، تصریح کرد: خوشبختانه با برنامه‌های خوبی که پارسال پیش‌بینی شد، منابع مالی بخش جاری، سرمایه‌ای و توسعه‌ای شرکت‌های تابع به‌خوبی تأمین شد و می‌توان گفت که به لحاظ تحقق اهداف و برنامه‌های مالی، سال بسیار مطلوب و خوبی را پشت سر گذاشتیم.

حسینی در پایان یادآور شد: امسال نیز حداکثر تلاش خود را به کار می‌گیریم تا ان‌شاءالله منابع مالی و نیز انضباط مالی و سرانجام، اهداف و برنامه‌های بخش مالی به‌خوبی سال ۹۸ محقق شود.

نظر شما