وزیر نفت:

موافق ارائه سهام پالایشگاه‌ها در بورس هستیم

۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۰:۴۰:۰۱
کد خبر: ۱۰۴۲۳۳۰
موافق ارائه سهام پالایشگاه‌ها در بورس هستیم
وزیر نفت گفت: ما با ارائه سهام پالایشگاه‌ها در بورس مخالف نیستیم، اتفاقاً موافقیم و به هر شکلی که بخواهند این سهام را ارائه کنند، همکاری می‌کنیم.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، بیژن نامدار زنگنه، وزیر نفت، پس از حضور در نشست کمیسیون صنایع و معادن مجلس، در جمع خبرنگاران و در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر مخالفت وزارت نفت با ارائه ETF دوم در بازار بورس، تصریح کرد: ما با ارائه سهام پالایشگاه‌ها در بورس مخالف نیستیم، اتفاقاً موافق هستیم.

وی افزود: ابتدا از ارائه ETF دوم گفتند، سپس گفتند که عرضه به صورت بلوکی خواهد بود و بعد هم گفتند که در صورت ارائه بلوکی، نمی‌توان این سهام را به صورت ETF ارائه کرد.

زنگنه گفت: به هر شکلی که بخواهند این سهام را ارائه کنند، ما همکاری می‌کنیم و هیچ مشکلی نداریم.

وی همچنین در خصوص انتشار شایعاتی مبنی بر مخالفت وزارت نفت و اقتصاد با نظرات یکدیگر درباره ارائه ETF دوم نیز افزود: این‌ها حرف‌هایی است که می‌زنند، اینطور نیست؛ عده‌ای بیکار می‌نشینند این چیز‌ها را بال و پر می‌دهند.

وزیر نفت گفت: ما تلفن یکدیگر را داریم و هر وقت مشکلی وجود داشته باشد، با هم صحبت و موضوع را حل می‌کنیم، اصلاً از این بابت نگرانی وجود ندارد.

زنگنه همچنین درباره جلسات شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوا و بررسی چگونگی فروش نفت در شرایط تحریمی، خاطرنشان کرد: سران قوا حتماً می‌توانند برای کمک به عبور از این شرایط سخت موثر باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز