وزیر نفت:

موافق ارائه سهام پالایشگاه‌ها در بورس هستیم

۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۰:۴۰:۰۱
کد خبر: ۱۰۴۲۳۳۰
موافق ارائه سهام پالایشگاه‌ها در بورس هستیم
وزیر نفت گفت: ما با ارائه سهام پالایشگاه‌ها در بورس مخالف نیستیم، اتفاقاً موافقیم و به هر شکلی که بخواهند این سهام را ارائه کنند، همکاری می‌کنیم.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، بیژن نامدار زنگنه، وزیر نفت، پس از حضور در نشست کمیسیون صنایع و معادن مجلس، در جمع خبرنگاران و در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر مخالفت وزارت نفت با ارائه ETF دوم در بازار بورس، تصریح کرد: ما با ارائه سهام پالایشگاه‌ها در بورس مخالف نیستیم، اتفاقاً موافق هستیم.

وی افزود: ابتدا از ارائه ETF دوم گفتند، سپس گفتند که عرضه به صورت بلوکی خواهد بود و بعد هم گفتند که در صورت ارائه بلوکی، نمی‌توان این سهام را به صورت ETF ارائه کرد.

زنگنه گفت: به هر شکلی که بخواهند این سهام را ارائه کنند، ما همکاری می‌کنیم و هیچ مشکلی نداریم.

وی همچنین در خصوص انتشار شایعاتی مبنی بر مخالفت وزارت نفت و اقتصاد با نظرات یکدیگر درباره ارائه ETF دوم نیز افزود: این‌ها حرف‌هایی است که می‌زنند، اینطور نیست؛ عده‌ای بیکار می‌نشینند این چیز‌ها را بال و پر می‌دهند.

وزیر نفت گفت: ما تلفن یکدیگر را داریم و هر وقت مشکلی وجود داشته باشد، با هم صحبت و موضوع را حل می‌کنیم، اصلاً از این بابت نگرانی وجود ندارد.

زنگنه همچنین درباره جلسات شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوا و بررسی چگونگی فروش نفت در شرایط تحریمی، خاطرنشان کرد: سران قوا حتماً می‌توانند برای کمک به عبور از این شرایط سخت موثر باشد.

نظر شما