عملیات گازرسانی به منطقه ویژه اقتصادی سلماس آغاز می‌شود

۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۶:۵۹:۲۶
کد خبر: ۱۰۴۶۶۲۵
عملیات گازرسانی به منطقه ویژه اقتصادی سلماس آغاز می‌شود
مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان غربی از آغاز عملیات گازرسانی به منطقه ویژه اقتصادی سلماس خبر داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، علیرضا شیخی که در ادامه سفرهای شهرستانی خود، این بار به همراه چند تن از مدیران شرکت گاز به سلماس سفر کرده بود، در دیدار با فرماندار و شهردار این شهرستان، درباره گازرسانی به منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان بحث و بررسی کرد و پس از تبادل نظر از آغاز گازرسانی به این منطقه خبر داد.

وی گفت: در این دیدار اقدام‌های دوجانبه شهرداری و شرکت گاز و دیگر نهادهای خدمات‌رسان برای اجرایی‌شدن این طرح مشخص شد که در صورت عمل به تعهدهای طرف مقابل، گازرسانی به این منطقه آغاز می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان غربی ادامه داد: شبکه گازرسانی یکی از زیر ساخت‌های مهم برای منطقه ویژه اقتصادی سلماس است و ما نیز برای کمک به توسعه هرچه بیشتر این شهرستان، اقدام‌های لازم را برای بهره‌مندی این منطقه از گاز طبیعی را انجام می‌دهیم.

شیخی در این سفر از پروژه‌های گازرسانی به بخش روستایی سلماس و صنایع مسیر جاده تبریز این شهرستان نیز بازدید کرد و در سخنانی گفت: پروژه گازرسانی به ۳۱ روستا در این شهرستان در جریان و گازرسانی به ۲۲ صنعت نیز در حال اجراست.

وی با ارزیابی مثبت از مقدار برخورداری خانوار شهری و روستایی در سلماس، اظهار کرد: این شهرستان به‌زودی به یکی از شهرستان‌های سبز استان تبدیل می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز