وزیر راه و شهرسازی:

۶۵۰۰۰ دستگاه خودروی سنگین ظرف سه سال نوسازی می‌شود

۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۵:۲۶:۳۵
کد خبر: ۱۰۴۷۷۷۴
۶۵۰۰۰ دستگاه خودروی سنگین ظرف سه سال نوسازی می‌شود
وزیر راه و شهرسازی در آیین امضای تفاهم نامه نوسازی هزار دستگاه ناوگان حمل و نقل کالای برون شهری از هدف‌گذاری برای نوسازی ۶۵ هزار دستگاه خودروی سنگین ظرف سه سال آینده خبر داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مراسم امضای قرارداد نوسازی هزار دستگاه ناوگان حمل و نقل کالای برون شهری بین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، ایران خودرو دیزل و بانک توسعه تعاون روز شنبه یکم شهریورماه با حضور محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی برگزار شد.

محمد اسلامی در بخشی از این مراسم با تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین گفت خدا را شاکریم که امروز گامی دیگر را در نوسازی ناوگان حمل و نقل بخش کالا در سال جهش تولید بر می داریم.

او افزود: باید با درک واقعیت برای حل مسائل حرکت کنیم و اگر ساز و کارهای قبلی به هر دلیلی دچار مشکلاتی شده است نباید وقت را تلف کنیم.

او با بیان اینکه این کامیون ها دارای قوای محرکه بسیار مطلوبی است، عنوان کرد: از سال ۱۳۷۸ تا کنون ۲۰ هزار دستگاه کامیون نوسازی شده است اما امروز گام بزرگی بر می داریم که بر مبنای آن ۶۵ هزار دستگاه کامیون در بخش کالا سه سال آینده نوسازی شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز