معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت استان تهران:

تولید کنندگان ماسک موظف به ثبت اطلاعات در سامانه جامع تجارت ایران هستند

۱۳۹۹/۰۶/۰۳ - ۱۳:۴۹:۴۴
کد خبر: ۱۰۴۸۸۷۸
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت استان تهران گفت: تمامی واحدهای تولید کننده ماسک اعم از ( صنعتی و صنفی) دارای تاییدیه وزارت بهداشت از اول شهریور موظف به ثبت نام و درج اطلاعات واحد تولیدی خود در سامانه جامع تجارت ایران هستند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از شاتا، مجتبی شیر قاضی با اعلام این خبر افزود: واحدهای تولیدی باید عملکرد دریافت مواد اولیه و فروش ماسک خود را به صورت مستمر در سامانه به آدرسwww.ntsw.ir ثبت نمایند. مواداولیه تولید ماسک ( ملت بلون) فقط در اختیار واحدهای تولید کننده تایید شده در سامانه قرار می گیرد.

وی تصریح کرد:اولین جلسه مدیریت جامع مواد اولیه تولید ماسک در سازمان صمت استان تهران باحضور جمعی از مسئولان و تولید کنندگان ماسک در سطح استان برگزار گردید .

شیر قاضی گفت: در این جلسه مقرر شد درصورت مشاهده فعالیت واحدهای تولیدی خارج از سامانه مذکور و عرضه ماسک خارج از شبکه ،از طریق معاونت بازرسی و نظارت باآن واحد متخلف حسب ضوابط و مقررات برخورد قانونی گردد.

معاون امور بازرگانی سازمان صمت تهران بیان کرد: کلیه ادارات و دستگاهها و فروشگاههای زنجیره ای جهت تهیه ماسک مورد نیاز خود با ارائه درخواست کتبی می بایست به اتاق اصناف تهران مراجعه نمایند.

وی در پایان تصریح کرد: واحدهای تولیدکننده مکلف به رعایت قیمت های مصوب ستاد لجستیک مقابله با کرونا شامل ماسک سه لایه صنعتی 15000ریال و ماسک سه لایه صنفی( کارگاهی) 13000ریال می باشند که در صورت مشاهده تخلف مراتب از طریق بازرسی ونظارت سازمان متبوع مطابق ضوابط و مقررات رفتارخواهد شد.

نظر شما