نحوه خرید دارا دوم (پالایشی یکم)

۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۱۰:۳۰:۱۸
کد خبر: ۱۰۴۹۸۶۹
نحوه خرید دارا دوم (پالایشی یکم)
افراد دارای کد بورسی می توانند بعد از پایان معاملات بازار سرمایه، به مدت ۳ ساعت برای پذیره‌نویسی سهام پالایشی یکم از طریق کارگزاری‌ها اقدام کنند. همچنین متقاضیان می توانند از طریق درگاه‌ های غیرحضوری و اپلیکیشن بانک‎ها پذیره‌نویسی این صندوق را انجام می‌دهند.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، پذیره‌نویسی سهام پالایشی یکم (دارا دوم) با نماد پالایش از امروز ۵ شهریور آعاز شده تا پایان روز چهارشنبه مورخ ۱۹ شهریور ادامه خواهد یافت. حداکثر تعداد واحدهای سرمایه‌گذاری قابل خریداری توسط هر شخص حقیقی ایرانی دارای کد ملی، ۵۰۰ واحد سرمایه‌گذاری است.

صندوق دارا دوم به دلیل اینکه متولی آن شرکت پالایش و پخش است به اسم «پالایشی یکم» با نماد «پالایش» نام‌گذاری شده است و افرادی که صندوق دارا اول را در سقف دو میلیون تومان و با تخفیف 20 درصدی خریداری کردند این فرصت را دارند تا سقف سه میلیون تومان سهام پالایشی یکم (صندوق دارا دوم) را خریداری کنند.

پذیره‌نویسی سهام پالایشی یکم از طریق مراجعه غیرحضوری به کارگزاری ‌ها و سامانه‌ های آنلاین معاملاتی و درگاه‌ های غیرحضوری و اپلیکیشن بانک‎ها انجام خواهد گرفت، علاوه بر درگاه‌های بانکی، قرار است ۱۵ شعب منتخب بانکی هم پذیره‌نویسی این صندوق را انجام می‌دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز