مدیرکل امور حقوقی و تعزیرات سازمان حمایت خبر داد:

تشکیل پرونده برای ۲۳ شرکت متخلف تولید کننده فلز روی

۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۱:۴۷:۴۵
کد خبر: ۱۰۵۴۳۱۴
مدیر کل امور حقوقی و تعزیرات سازمان حمایت، از تخلف 134 میلیارد تومانی 23 شرکت فلزی تولید کننده روی در بورس کالای ایران خبر داد و گفت: مرداد ماه امسال، پرونده شرکتهای متخلف جهت صدور رای به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از شاتا، سید مجتبی سجادی افزود: در بررسی های صورت گرفته و اقدامات نظارتی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در خصوص عملکرد شرکت های تولیدکننده روی در بورس کالای ایران در بازه زمانی بهمن و اسفند 98، تخلف این 23 شرکت محرز شده است.

وی تصریح کرد: تخلفات این واحدها، عدم اجرای دستورالعمل تنظیم بازار در خصوص رعایت کف عرضه روی در بورس کالا بوده است.

سجادی همچنین در خصوص برخورد جدی با متخلفین از این دست افزود: بررسی و تشکیل چنین پرونده هایی نیازمند ساعت ها بررسی و کارشناسی نیروهای سازمان حمایت بوده و امیدواریم تعزیرات حکومتی نیز با صدور آراء مقتضی تلاش کارکنان این سازمان را تکمیل نماید.

مدیرکل امور حقوقی و تعزیرات سازمان حمایت همچنین در ارتباط با تخلف یک واحد تولیدکننده اقلام بهداشتی اعلام کرد: پس از بررسی‎های طولانی و دقیق توسط کارشناسان دفتر بررسی قیمت این سازمان، مشخص شد که یک شرکت فعال در حوزه لوازم بهداشتی بالغ بر 230 میلیارد تومان مرتکب گرانفروشی شده که این موضوع نیز جهت صدور رای محکومیت به تعزیرات حکومتی منعکس شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز