اسامی برندگان قرعه‌کشی سایپا اعلام شد

۱۳۹۹/۰۶/۲۰ - ۰۸:۱۹:۲۳
کد خبر: ۱۰۵۶۴۰۳
اسامی برندگان قرعه‌کشی سایپا اعلام شد
قرعه‌کشی هفتمین طرح عرضه محصولات سایپا صبح روز گذشته انجام شد و اسامی برندگان آن امروز پنجشنبه (19 شهریور ماه) و پس از تائید نهاد‌های نظارتی اعلام شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، روز گذشته مراسم قرعه‌کشی هفتمین طرح عرضه محصولات سایپا از سوی این شرکت با حضور نهادهای نظارتی برای معرفی منتخبان مجاز به ثبت نام برگزار شد و اسامی افراد منتخب در این طرح ظهر امروز پنجشنبه (19 شهریور ماه) پس از تائید نهادهای نظارتی و تخصیص به نمایندگی ها از طریق سایت سایپا به آدرس saipa.iranecar.com/list اعلام شد. همچنین به منتخبین این طرح نیز با ارسال پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.

در طرح پیش فروش مشارکت در تولید محصولات سایپا در مجموع ۱۷۹ هزار و ۶۰۵ نفر ثبت نام کرده بودند که از این تعداد ۱۷۲ هزار و ۸۰۱ نفر واجد شرایط حضور در قرعه کشی شدند. در قرعه کشی هفتمین طرح عرضه محصولات سایپا ۴۰ هزار نفر انتخاب شده و ۴۰ هزار نفر دیگر نیز به عنوان رزرو انتخاب شدند تا در صورتی که منتخبان نتوانستند ثبت‌نام خود را تکمیل کنند، جایگزین شوند.

در این طرح 4هزار دستگاه خودرو کوییک.آر (دو رنگ) عرضه شد که ۲ هزار دستگاه از آن با تریم قرمز خواهد بود. علاوه بر این ۴۵۰۰ دستگاه ساینا.اس، ۴۵۰۰ دستگاه کوییک معمولی، ۵۵۰۰ دستگاه ساینا معمولی، ۶۵۰۰ دستگاه تیبا، ۴ هزار دستگاه تیبا۲ و ۳ هزار دستگاه وانت ۱۵۱ نیز عرضه شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز