معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم در دیدار با امامان جمعه شیعه و‌ اهل سنت قشم به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس تاکید کرد:

همبستگی و اتحاد رمز پیروزی ۸ سال دفاع مقدس بود

۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۳:۰۰:۰۵
کد خبر: ۱۰۶۲۳۱۹
همبستگی و اتحاد رمز پیروزی ۸ سال دفاع مقدس بود
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم به همراه جمعی از مسئولین شهرستان و فرماندهان نظامی و انتظامی و امنیتی قشم همزمان با نخستین روز از هفته دفاع مقدس با حجت الاسلام والمسلمین دکتر میثم تارم، امام جمعه شهرستان قشم و شیخ عبدالرحیم خطیبی امام جمعه اهل سنت قشم دیدار کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، مرتضی شیخ زاده در نشستی که همزمان با چهلمین سالگرد آغاز دفاع مقدس برگزار شد؛ اظهار کرد: در هشت سال دفاع مقدس تمامی مردم ایران تحت رهبری معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) به دفاع از خاک و کیان میهن اسلامی پرداختند که از همین رو این دفاع، دفاع مقدس نام گرفت.

وی ادامه داد: در دوران هشت سال دفاع مقدس، مردم ایران، رزمندان و ایثارگران در مقابل تمام کشورهای جهانخوار به دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی ایران پرداختند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم افزود: مردم ایران با همبستگی و اتحاد فارغ از تقسیم بندی ها در کنار یکدیگر موفق شدند تا دوران جنگ را پشت سر بگذارند.

به گفته شیخ زاده؛ شرایط فعلی کشور نیز مشابه دوران دفاع مقدس است و تنها میدان جنگ تغییر کرده و هم اکنون تحت تحریم های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی شاهد جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه مردم ایران اسلامی با بصیرت و آگاهی در مقابل این جنگ نابرابر اقتصادی، با تمهیدات و مطابق پیش دستورات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی مقاومت می کنند و قطعا این مشکلات را هم با موفقیت پشت سر خواهند گذاشت.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم در پایان خاطرنشان کرد: این روزها شیوع ویروس منحوس کرونا میدان جنگ دیگری را برای مردم و به ویژه کادر ایثارگر درمان و زحمتکشان حوزه سلامت ایجاد کرده و باید قدردان جان فشانی ها و ایثارگری های مدافعان سلامت نیز بود.

براساس این گزارش، حجت الاسلام والمسلمین دکتر میثم تارم، امام جمعه شهرستان قشم نیز در آیین دیدار مسوولین به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس گفت: ما در دفاع مقدس به جوانان اعتماد کردیم و نتیجه آن را به درستی دریافتیم که این امر می تواند الگویی برای جامعه امروز ما باشد، همچنین مدیریت جهادی از دیگر مولفه های دفاع مقدس است که باید برای مسوولان سرمشق باشد.

همچنین شیخ عبدالرحیم خطیبی امام جمعه اهل سنت شهرستان قشم نیز در دیدار با مسئولین شهرستان قشم به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس گفت: یکی از مهمترین درس های دوران جنگ های هشت ساله حفظ وحدت تحت رهبری حضرت امام خمینی (ره) بوده و اینکه با حفظ وحدت و یکپارچگی می توان پیروز میادین مختلف بود.

گفتنی است معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم به همراه مسئولین شهرستان و فرماندهان نظامی و انتظامی و امنیتی جزیره به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران در اولین روز از آغاز این هفته با حجت الاسلام والمسلمین دکتر میثم تارم امام جمعه شهرستان قشم و شیخ خطیبی امام جمعه اهل سنت قشم دیدار کردند.

نظر شما
پرونده ویژه