قیمت رسمی خودرو‌های مدیران خودرو تا ۱۷۰ میلیون تومان افزایش یافت + جدول

۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۴:۲۱:۴۲
کد خبر: ۱۰۶۲۳۹۷
قیمت رسمی خودرو‌های مدیران خودرو تا ۱۷۰ میلیون تومان افزایش یافت + جدول
شرکت مدیران خودرو در جدیدترین فهرست قیمتی محصولات خود که برای فصل پاییز منتشر کرده است، قیمت محصولات خود را از ۶۳ تا ۱۷۰ میلیون تومان افزایش داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از صدا و سیما، در حالیکه قرار است بر اساس مصوبه شورای رقابت، قیمت خودرو‌ها هر سه ماه یک‌بار و ابتدای هر فصل به روز شوند، شرکت مدیران خودرو در آخرین روز‌های شهریور، لیست قیمتی محصولات خود را برای فصل پاییز منتشر کرد، که نشان دهنده افزایش قیمت از ۶۳ میلیون و ۹۰۰ تا ۱۷۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.


در حالیکه آخرین لیست تغییر قیمت محصولات شرکت مدیران خودرو مربوط به تیر ماه بود، براساس مصوبه شورای رقابت به خودرو سازان اجازه داده شد که هر سه ماه یک بار، براساس قیمت تمام شده محصولات و اعمال سود، قیمت جدید خودرو‌ها را بروز کنند و در چند روز اخیر نیز شرکت مدیران خودرو قیمت محصولات MVM و چری را اعلام کرده است.


مقایسه قیمت‌ها نشان می‌دهد که محصولات MVM از ۶۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تا ۱۴۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و محصولات چری از ۱۰۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان تا ۱۷۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان مشمول افزایش قیمت شده‌اند، که حکایت از افزایش ۲۳ تا ۲۷ درصدی در گروه محصولات MVM و افزایش ۲۵ و ۲۶ درصدی در محصولات گروه چری دارد.


بر اساس این گزارش، شرکت صنایع خودروسازی مدیران، در آخرین بروز رسانی لیست قیمت‌های خودرو، خودروی تیگو ۷ تیپ IE با تحویل ۴۵ روزه ۸ میلیارد و ۱۰۳ میلیون ریال، تیگو ۵ اکسلنت تیپ IE ،  شش میلیارد و ۴۱۵ میلیون ریال، آریزو ۶ اکسلنت شش میلیارد و ۹۷۳ میلیون ریال و آریزو ۵ تیپ MT،  چهار میلیارد و ۳۸ میلیون ریال قیمت گذاری شده اند.


همچنین خودروی X۵۵ اتومات اکسلنت اسپرت با تحویل ۴۵ روزه ۶ میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال، X۳۳ اتومات اسپرت ۴ میلیارد و ۵۸۳ میلیون ریال، ام وی ام ۳۱۵ اتومات ۳ میلیارد و ۶۲۸ میلیون ریال و ام وی ام ۳۱۵ دنده‌ای اکسلنت اسپرت دو میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال قیمت گذاری شده اند.

CheryPL1

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز