نماینده مردم قوچان در مجلس شورای اسلامی:

رزم‌حسینی مدیری «جهادی» است/ اشراف کامل وزیر پیشنهادی صمت به مسائل اقتصادی

۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۵:۰۴:۴۱
کد خبر: ۱۰۶۴۹۰۶
رزم‌حسینی مدیری «جهادی» است/ اشراف کامل وزیر پیشنهادی صمت به مسائل اقتصادی
نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس با اشاره به اینکه رزم‌حسینی مدیری «جهادی» است، گفت: نظر من در مورد وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت کاملا مثبت است.

«علی آذری»، نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری برنا، با اشاره به معرفی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت از سوی رئیس جمهور اظهار کرد: یکی از طرح‌های ارزشمندی که رزم‌حسینی برای توسعه اقتصادی استان خراسان رضوی اجرایی کرد، طرح مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی بود.

او ادامه داد: در این طرح کاربردی از ظرفیت‌ همه ارگان‌ها مانند قوه قضائیه، قوه مقننه و قوه مجریه در سطح ملی و در استانی هم روسای دادگستری‌ها، دادستان‌ها، نمایندگان مجلس، فرمانداران و ائمه جمعه استفاده می‌شد و هدف آن، عارضه‌یابی مشکلات اقتصادی، انعطاف‌پذیری و تسهیل‌کردن شرایط در راستای توسعه صنعت و آبادانی مناطق هدف، بود.

نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی به سایر اقدامات مثبت انجام شده توسط وزیر پیشنهادی صمت در زمان تصدی استانداری خراسان رضوی پرداخت و تصریح کرد: یکی دیگر از اقدامات خوبی که رزم‌حسینی در این استان انجام داد، این بود که از ظرفیت سرمایه‌گذاران به نام معین‌های اقتصادی استفاده کرد و هر یک از سرمایه‌گذاران به عنوان معین اقتصادی در شهرستان‌ها تعریف شدند تا مسئولیت توانمندسازی مردم را، برعهده بگیرند.

آذری با تاکید بر اینکه رزم‌حسینی مدیری «جهادی» است، افزود: رزم‌حسینی کاملا در صحنه حاضر است و فعالیت‌ شبانه‌روزی دارد و به نظر من، یکی از گزینه‌های ارزشمندی است که معرفی شده و ان‌شاءالله فکر می‌کنم، رای قاطع نمایندگان را هم اخذ کند.

او با بیان اینکه نظر من در مورد آقای رزم‌حسینی کاملا مثبت است، خاطرنشان کرد: من فکر می‌کنم، اگر اکثر دوستان از توانمندی و ظرفیت‌های رزم‌حسینی مطلع شوند، فضای مثبت و خوبی در مجلس نسبت به وزیر پیشنهادی صمت، شاهد خواهیم بود.

نظر شما
پرونده ویژه