با هدف توسعه صادرات به کشورهای حوزه خلیج فارس:

میز کالایی توسعه صادرات محصولات شوینده و بهداشتی برگزار می شود

۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۱۳:۴۲:۱۷
کد خبر: ۱۰۶۵۴۱۶
میز کالایی توسعه صادرات محصولات شوینده و بهداشتی برگزار می شود
مدیرکل دفتر عربی و آفریقایی سازمان توسعه تجارت ایران گفت: میز کالایی توسعه صادرات محصولات شوینده و بهداشتی به کشورهای حوزه خلیج فارس با رویکرد توسعه صادرات به کشورهای همسایه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از وزارت صمت،  فرزاد پیلتن گفت: نشست این میز تخصصی با توجه به اینکه ظرفیت صادراتی کشورمان در این محصولات و با عنایت به در اولویت قرار داشتن برنامه توسعه صادرات به کشورهای همسایه، در سازمان توسعه تجارت ایران، برگزار می‌شود.

وی افزود: صادرات محصولات و شوینده بهداشتی ایران در سال ۱۳۹۸ حدود ۱۰۶ میلیون دلار و در ۵ ماهه نخست سال ۱۳۹۹ حدود ۵۰ میلیون دلار برآورد شده است.

مدیر کل دفتر عربی و آفریقایی ادامه داد: همچنین در سال ۱۳۹۸ حدود ۴۰۰ هزار دلار و در ۵ ماهه نخست سال ۱۳۹۹ حدود ۳۰۰ هزار دلار به کشورهای حوزه خلیج فارس (کویت، قطر، عمان و امارات) صادرات داشته‌ایم.

پیلتن یادآور شد: در سال ۲۰۱۹ کشورهای حوزه خلیج فارس حدود ۱۱۰۰ میلیون دلار واردات مواد شوینده و بهداشتی از جهان داشته‌اند.

گفتنی است؛ جلسه میز کالایی توسعه صادرات محصولات و مواد شوینده و بهداشتی به کشورهای حوزه خلیج فارس با حضور نمایندگان بخش‌های دولتی و خصوصی ذی‌ربط در روز دوشنبه مورخ ۱۴ مهرماه سال جاری در محل سازمان توسعه تجارت ایران برگزار می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز