مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در نشست بررسی برنامه هفتم توسعه:

طرح های بزرگ اقتصادی شاخصی برای رتبه بندی قشم درمیان برنامه های کلان کشوری

۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۶:۲۸:۵۹
کد خبر: ۱۰۶۶۷۶۶
طرح های بزرگ اقتصادی شاخصی برای رتبه بندی قشم درمیان برنامه های کلان کشوری
رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: با اجرا و بهره برداری از طرح های بزرگ اقتصادی در قشم می توانیم ارزش و جایگاه این منطقه را درمیان تصمیم گیران و برنامه ریزان بالادستی کشور ارتقاء دهیم.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، حمید رضا مومنی روز چهارشنبه 9 مهرماه در نشست بررسی راهکارها و پیشنهادات سازمان منطقه آزاد قشم برای برنامه هفتم توسعه درمرکز بین المللی رشد قشم افزود: افتتاح و آغاز بهره برداری از ده ها طرح در منطقه آزاد قشم درهفته های اخیر که توسط ریاست محترم جمهوری صورت گرفت، نمایانگرنقش ارزشمند این منطقه در توسعه اقتصادی کشور بود.

وی ازمدیران ذیربط خواست بدون وارد شدن به مباحث کلان کشور، نسبت به ارائه ایده های کاربردی مختص قشم اقدام کنند و گفت: ساده سازی و پرهیز از پیچیده کردن مسایل و ایده ها، برای نیل به اهداف موردنظر در برنامه ریزی های ملی ضروری است.

 مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم عنوان داشت: معرفی و دفاع درست از ایده ها و پیشنهادات موردنظر سازمان منطقه آزاد قشم دربرنامه های ملی از جمله برنامه های پنج ساله توسعه، می تواند به اجرای هرچه بیشتر این نوع طرح ها در قشم بیانجامد.

براساس این گزارش عابدین سعادت فر معاون توسعه مدیریت، مرتضی شیخ زاده معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، محرم بهاروند معاون فنی و عمرانی، ناصر ذاکری سرپرست مدیریت طرح و برنامه، امیر سلکی مدیر امور درگهان و سرپرست مدیریت منطقه ویژه اقتصادی قشم، فرامرز مومنی مدیرعامل شرکت آب و برق و تاسیسات قشم و شهروز آبراری مدیرعامل شرکت نظارت بر ضوابط بهداشت انسانی و استاندارد قشم نیز در این نشست پیشنهادات و ایده های خود را برای برنامه هفتم توسعه مطرح کردند.

 

نظر شما
پرونده ویژه