برقراری مجدد پروازهای "هما" به استانبول

۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۴:۵۴:۵۵
کد خبر: ۱۰۶۹۰۶۸
برقراری مجدد پروازهای هما به استانبول
براساس توافق به عمل آمده بین سازمان هواپیمایی کشوری ایران و ترکیه وصدور مجوز پرواز برای برقراری پرواز به فرودگاه استانبول، پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما " براساس برنامه در روز جمعه ۱۸ مهرماه انجام می‌شود.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: براساس توافق به عمل آمده بین سازمان هواپیمایی کشوری ایران و ترکیه وصدور مجوز پرواز برای  برقراری پرواز به فرودگاه استانبول، پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما " براساس برنامه در روز جمعه ۱۸ مهرماه انجام می‌شود. 

پرواز برنامه‌ریزی شده "هما" به  استانبول، با پرواز شماره ۷۱۹ در ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه از فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) انجام و در ساعت ۱۴ و ۲۰ دقیقه به وقت محلی وارد فرودگاه استانبول انجام خواهد شد.

بازگشت این پرواز در همان روز، با پرواز شماره ۷۱۸ در ساعت ۱۵ و ۲۰ دقیقه از استانبول پرواز و ساعت ۱۹ در فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) به زمین می‌نشیند.

هموطنان برای خرید بلیت این پرواز می‌توانند به سایت https://ebooking.iranair.com مراجعه و یا با دفتر فروش تلفنی "هما" به شماره تلفن ۴۶۶۲۱۸۸۸ تماس حاصل نمایند.

براساس اطلاعیه سازمان هواپیمایی کشوری ترکیه، تمامی مسافران ورودی به فرودگاه استانبول،  می‌بایست در محدوده‌ی ۷۲ ساعت مانده به پرواز، اقدام به انجام آزمایش PCR نموده و نتیجه آن را در زمان ورود به ماموران بهداشت مستقر در فرودگاه استانبول ارائه‌ کنند.

شایان ذکر است هفته گذشته سازمان هواپیمایی کشوری ترکیه مجوز پرواز شرکت‌های هواپیمایی را ابطال کرد که در هفته جاری به دنبال مذاکرات انجام شده دو سازمان هواپیمایی کشوری ایران و ترکیه، مجوز ادامه پرواز برای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" صادر شده است.

نظر شما