معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت استان تهران اعلام کرد:

انجام ٣٥٤ هزار مورد بازرسی در شش ماهه اول سال ٩٩/ تشکیل بیش از٣٣ هزار پرونده تخلف

۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۰۹:۵۸:۴۲
کد خبر: ۱۰۷۰۸۸۲
انجام ٣٥٤ هزار مورد بازرسی در شش ماهه اول سال ٩٩/ تشکیل بیش از٣٣ هزار پرونده تخلف
معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران از انجام ٣٥٤ هزار مورد بازرسی در شش ماهه اول سال ٩٩ خبر داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سعید محمدی پور با بیان این مطلب، افزود: این تعداد گشت بازرسی منجر به تشکیل ٣٣ هزار پرونده تخلف به ارزش حدود یک هزار و 5 میلیارد تومان شده است.

معاون بازرسی ونظارت سازمان صمت استان تهران با اشاره به گشت های مشترک که با حضوردستگاههای نظارتی، پلیس امنیت اقتصادی، دادستانی، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف بر گزار می شود، بیان داشت: در این مدت 15 هزار و 220 مورد گشت مشترک بازرسی برگزار شده که منجر به صدور 4 هزار 424 برگه تخلف بازرسی به ارزش ریالی بیش از 318 میلیارد و 460 میلیون تومان شده است.

محمدی پور درمورد بازرسی از نانوائیهای استان اعلام کرد: 18 هزار و211 مورد بازرسی از نانوائی ها در سطح استان انجام شده که از این تعداد 3 هزار 581 مورد منجر به تنظیم گزارش تخلف شده است.

وی ادامه داد: در بحث مبارزه با قاچاق کالا ٣٢ هزارو ٧٥٥ مورد بازرسی در سطح استان صورت گرفته که در این راستا ۳۰۰ تخلف به ارزش ریالی ۱۴ میلیارد تومان کشف شده است.

محمدی پور همچنین در خصوص تعداد شکایات دریافتی گفت: بیش از ۲۴ هزار مورد شکایت از طریق تماس با ۱۲۴ ،مراجعه حضوری و یا شکایت از طریق سامانه اینترنتی ۱۲۴ صورت گرفته که از این تعداد۱۴ هزار مورد تماس تلفنی، ۹۹۰۰ مورد مراجعه حضوری بوده که از شکایات مطروحه ۸۳۵۰ مورد منجر به کشف و تخلف شده است.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت استان تهران با بیان اینکه برخورد با متخلفین اقتصادی به منظور بازدارندگی آن‌ها در اولویت اصلی بازرسی می‌باشد افزود: استمرار گشت‌های بازرسی و نظارت لازمه پایداری و ثبات در بازار است و سازمان صمت تهران با انجام گشت‌های مستمر و حضور همیشگی بازرسان در سطح بازار جو نا امنی را برای جلوگیری از قانون گریزی و تخلفات عده‌ ای سودجو فراهم خواهد کرد.

وی در پایان ازهموطنان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی مراتب را با سامانه 124 در میان بگذارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز