مراسم قرعه کشی ۱۲ محصول ایران خودرو برگزار شد

۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۰۹:۵۴:۳۰
کد خبر: ۱۰۷۴۳۶۰
مراسم قرعه کشی ۱۲ محصول ایران خودرو برگزار شد
قرعه کشی مرحله پنجم فروش فوق العاده و همچنین پیش فروش یکساله ایران خودرو با حضور نمایندگان دستگاه‌های نظارتی برگزار شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، مرحله پنجم قرعه کشی محصولات ایران خودرو از روز سه شنبه ۲۲ مهر آغاز شد و ۲۵ مهر نیز به پایان رسید و امروز با حضور نمایندگان دستگاه‌های نظارتی در سالن اجتماعات سازمان فروش ایران خودرو، قرعه کشی برای تعیین نفرات برگزیده برگزار شد.

در طرح فروش فوق‌العاده چهار محصول ایران خودرو، ۳ میلیون و ۴۸۵ هزار و ۵۹۷ نفر برای تحویل ۹ هزار و ۴۵۰ خودرو ثبت نام کرده بودند.

در طرح پیش فروش ۸ محصول ایران خودرو نیز، ۷۱۵ هزار و ۵۵ نفر برای ۲۲ هزار دستگاه خودرو نام نویسی کرده بودند.

اسامی منتخبان اصلی، پس از تایید دستگاه‌های نظارتی عصر امروز، از طریق سایت فروش محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir منتشر خواهد شد. همچنین به نفرات برگزیده قرعه کشی پیامک نیز ارسال خواهد شد.

در این مرحله قرعه کشی، در طرح فروش فوق العاده، ۴ هزار و ۷۲۵ نفر و در طرح پیش فروش یک ساله ۱۱ هزار نفر به عنوان نفرات رزرو تعیین می‌شوند تا در صورت انصراف نفرات اصلی، جایگزین شوند.

ایران خودرو در این مرحله، ۲ طرح فروش فوق العاده چهار محصول با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روز و پیش فروش یک ساله هشت محصول را به صورت همزمان به اجرا گذاشت.

در طرح فروش فوق العاده چهار محصول، پژو پارس بنزینی، پژو ۲۰۶ صندوقدار، پژو ۲۰۷ دستی هاچ بک و سمند ال ایکس عرضه شد.

در برنامه پیش فروش یک ساله نیز هشت محصول شامل پارس با موتور تی یو ۵، پارس بنزینی، پژو ۲۰۶ تیپ دو، سمند ال ایکس، پژو ۲۰۷ دستی هاچ بک، سورن پلاس، دنا پلاس و رانا پلاس عرضه شد.

نفرات برگزیده این طرح از زمان اعلام اسامی بر اساس بخشنامه پنج روز فرصت دارند، تا نسبت به پرداخت وجه و تکمیل مدارک و وجه، اقدام کنند و در غیر این صورت، نفرات رزرو جایگزین نفرات اصلی خواهند شد.

نظر شما