برای ایمنی مقابل کرونا، لبنیات سالم را ارزان و ایمن بخرید

فروش آنلاین و شگفتانه ۶ محصول پگاه در ۶ روز

۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۰:۰۲:۴۲
کد خبر: ۱۰۷۴۳۷۱
فروش آنلاین و شگفتانه ۶ محصول پگاه در ۶ روز
با هدف خرید سلامت محور مردم در ایام کرونا، ۶ محصول پگاه، در قسمت فروش شگفتانه دیجی‌کالا، قرار خواهد گرفت.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، در دور تازه شیوع پاندومی کرونا و در راستای ارتقای ایمنی عموم مردم، فروش ویژه و با تخفیف ویژه ۶محصول شرکت صنایع شیر ایران(پگاه) را آغاز خواهد کرد.

بر پایه این گزارش، این محصولات شامل پنیر لبنه ۷۵۰ گرمیپنیر لبنه ۷۵۰ گرمی، ماست دبه شهری، پنیر پروبیوتیک ۴۰۰ گرمی لرستان وماست دبه ۲۲۰۰ گرمی کم‌چرب ،ماست یونانی کم چرب و ماست دبه پروبیوتیک خواهد بود.

برپایه این گزارش، زمان ارائه این ۶ محصول در بخش شگفتانه دیجی کالا، به مدت ۶روز و در هر روز یک محصول خواهد بود که به ترتیب از تاریخ ۲۵ مهر تا ا آبان ماه ۹۹ انجام خواهد شد.

گفتنی است شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، در پی شیوع دوباره ویروس کرونا، با این اقدام خود در تلاش است تا با حمایت از مصرف‌کنندگان، فروش محصولات پگاه به قیمت ارزان‌تر را با مجموعه دیجی کالا ساماندهی کرده و ایمنی خرید مردم را برای ماندن در خانه افزایش دهد و مقرر است تا در ادامه برخی محصولات پرمخاطب خود را وارد این طرح کند.

علاقمندان به خرید ارزان و ایمن آنلاین می‌توانند در روزهای یاد شده به صفحه مخصوص پگاه در دیجی کالا مراجعه و خرید خود را انجام دهند. برای اطلاعات بیشتر به اینستاگرام پگاه به آدرس @pegah_dairy یا سایت pegah.ir مراجعه کنید.

نظر شما