قائم مقام مدیرعامل سایپا خبر داد:

رونمائی از بسته حمایتی رونق کسب و کار نمایندگی های مجاز سایپا

۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۰۹:۴۲:۱۰
کد خبر: ۱۰۷۴۹۵۵
رونمائی از بسته حمایتی رونق کسب و کار نمایندگی های مجاز سایپا
همزمان با تجلیل از پیشکسوتان نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا، بسته حمایتی رونق کسب و کار این شبکه امروز طی مراسمی رونمائی خواهد شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از سایپا، قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش ضمن اعلام این خبر، افزود: با وجود تنگناهای اقتصادی داخلی، تحریم های اقتصادی بین المللی و محدودیت های ناشی از شیوع ویروس کرونا، گروه خودروسازی سایپا در ماه های اخیر دستاوردهای ارزشمندی کسب کرده که کاهش معوقات با هدف به روز شدن تحویل خودرو به مشتریان و استقرار نظام جامع برنامه ریزی هوشمندانه در فروش از جمله مهم‌ترین آنها به شمار می آید.

وی ادامه داد: در زمینه تولید و توسعه محصول نیز خروج پراید از خط تولید، عرضه مدل هایی جدید از محصولات جاری و طراحی و تولید خودروهایی جدید از شاخص ترین اقدامات سایپا در دو سال گذشته است.

مجید باقری افزود: تلاش برای تثبیت و ارتقا سطح خدمات پس از فروش نیز یکی دیگر از اهدافی بود که محقق شده و این مهم، میسر نمی شد جز با همراهی و همکاری شبکه نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش در سراسر کشور.

باقری ادامه داد: به دلیل بحران تولید اواخر سال 97 که تعادل عرضه و تقاضا در دو سال گذشته را بر هم زده، در برنامه فروش کل نمایندگی های اختلال جدی ایجاد شد اما با یک نگاه ملی و متعهدانه، این عزیزان  به ارائه هر چه بهتر خدمات پس از فروش پرداختند و از این جهت نیز شایسته قدردانی هستند.

وی اظهار کرد: در مراسمی که امروز برگزار می شود، با حضور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، علاوه بر تجلیل از پیشکسوتان نمایندگی های مجاز سایپا، بسته حمایتی جدیدی برای شبکه نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش رونمائی و تشریح خواهد شد تا گامی در جهت رونق کسب و کار این همکاران عزیز گروه خودروسازی سایپا برداشته شود.

باقری با بیان اینکه محورهای اصلی بسته حمایتی رونق کسب و کار شبکه نمایندگی های گروه سایپا در پنج هفته آینده در پنج منطقه کشوری به صورت مویرگی برای تمامی نمایندگی های مجاز سراسر کشور تشریح خواهد شد، افزود: تمامی فعالان شبکه فروش و خدمات پس از فروش، شرکای استراتژیک گروه سایپا به شمار می آیند و  پیشکسوتانی که امروز به نمایندگی از  آنها مورد تجلیل قرار می گیرند، عزیزانی هستند که بالغ بر سه دهه با سایپا همکاری داشته اند.

نظر شما