هزینه برق مشترکان در طرح "برق امید" تا ۱۰۰ کیلووات ساعت رایگان است

۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۴:۲۷:۰۵
کد خبر: ۱۰۷۶۴۵۰
هزینه برق مشترکان در طرح برق امید تا ۱۰۰ کیلووات ساعت رایگان است
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز با بیان اینکه استان البرز دارای بیش از یک میلیون مشترک برق است، گفت: هزینه مشترکین کم مصرف ( تا 100 کیلووات ساعت) رایگان خواهد بود، مشترکان خوش مصرف مشمول تخفیف و مشترکان پر مصرف از دوره‌های آموزشی بهره‌مند خواهند شد.

به‌گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو، "بهنام بیات" در این رابطه افزود: در راستای بیانیه گام دوم انقلاب یک طرح تحت عنوان برق امید برنامه‌ریزی شده است که بر اساس آن، مشترکان خانگی که در یک ماه کمتر از 100 کیلووات ساعت مصرف داشته باشند از بخشودگی 100 در صدی بهره مند خواهند شد.

وی با بیان اینکه بیش از 9.5 میلیارد تومان پاداش در سال 98 در قالب تخفیف به صنعتگرانی که مصرف برق خود را مدیریت کرده اند پرداخت شد، ادامه داد: تخفیف‌های سال جاری از ابتدای آبان ماه آغاز خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز با بیان اینکه بیش از یک میلیون مشترک برق در استان داریم، اظهار کرد: این مشترکان را به سه گروه کم مصرف، خوش مصرف و پر مصرف تقسیم کرده و طی پیامک میزان مصرف را به آن‌ها یادآوری خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: طبق این طرح مشترکان خوش مصرف نیز مشمول تخفیف و مشترکان پر مصرف تحت آموزش درست مصرف کردن قرار خواهند گرفت که انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی صورت گرفته، مصرف انرژی تعداد مشمولان تخفیف افزایش یابد.

نظر شما