برگزاری رزمایش پدافند غیرعامل گروە صنعتی بارز در کرمان

۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۰۶:۵۳:۰۷
کد خبر: ۱۰۸۰۰۶۱
برگزاری رزمایش پدافند غیرعامل گروە صنعتی بارز در کرمان
سومین رزمایش پدافند غیرعامل گروه صنعتی بارز استان کرمان صبح امروز با حضور سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، پیمان سلاجقه مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کرمان، علی‌اکبر مشرفی سرپرست گروه صنعتی بارز و فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان برگزار شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از روابط  عمومی و ارتباطات گروە صنعتی بارز  در این رزمایش سردار معروفی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد قاسم سلیمانی با بیان اینکه پدافند زیستی نیاز امروز کشور است، اظهار داشت: باید تأکیدات رهبر معظم انقلاب بر پدافند غیرعامل را جدی بگیریم.

وی با اشاره به اینکه با وجود همه تحریم‌های دشمنان نگاه به درون در بین کارخانه‌‌ها و تولیدکنندگان ما وجود دارد، گفت: افتخار می‌کنیم کارخانجات ما با استفاده از توان داخلی و تمام توان فعالیت می‌کنند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه در سال جهش تولید قرار داریم ادامه داد: یکی از مجموعه‌های سربلند و موفق تولیدی در استان کرمان گروه صنعتی بارز است.

وی گفت: نگاه گروه صنعتی بارز یک نگاه ملی بوده که به دور از سیاسی‌کاری فعالیت می‌کند.

سردار معروفی با اشاره به اینکه نگاه گروه صنعتی بارز نگاه عمل‌گرایانه است افزود: دشمن دست از دشمنی خود برنمی‌دارد و ما باید در حوزه‌های مختلف آمادگی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه دشمن حملات زیستی را در دستور کار دارد و باید پدافند زیستی را جدی بگیریم گفت: گفتمان‌سازی در پدافند غیرعامل یک ضرورت برای جامعه است و رسانه‌ها باید کمک کنند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه اگر مردم ما از تهدیدات روز دشمن آگاه شوند و آموزش ببینند خسارت‌های آینده ما کمتر خواهد شد افزود: برای کمک به مردم در زمان بحران منتظر دستورالعمل و تشکیل ستاد بحران نمی‌مانیم و بلافاصله وارد عمل خواهیم شد تا از خسارت بیشتر جلوگیری شود.

وی با بیان اینکە برای شناخت مکتب حاج قاسم باید حاج قاسم را به‌خوبی شناخت افزود: معظم رهبری فرموند حاج قاسم یک فرد نیست، یک مکتب است و حاج قاسم خروجی مکتب امامین انقلاب و اهل بیت (ع) است.

سردار معروفی با اشاره به اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان سرباز ولایت رفت تا مکتب امامین انقلاب را به دنیا معرفی کند و موفق هم بود تصریح کرد: انسان اگر می‌خواهد سعادتمند شود باید الگوهای بزرگ داشته باشد.

وی با بیان اینکه حاج قاسم یک الگوی بزرگ تراز اسلام است گفت: او صداقت ابوذر، امانت سلمان، تواضع و ولایت باوری مالک اشتر، وفا و بصیرت حضرت عباس (ع) ، ایستادگی در برابر دشمن میثم تمار و انتقام از دشمن مختار را یکجا داشت.

سردار معروفی با اشاره به اینکه حاج قاسم با وجودی که بالاترین درجه نظامی کشور را داشت اما در جبهه حق مانند مالک اشتر یک عارف بود و تواضع و فروتنی داشت افزود: او در مقابله با ترفند دشمن و توطئه‌های شوم آنها ازخودگذشتگی کرده و جانش را فدا کرد.

وی با بیان اینکه او توانست نگاه اهل سنت را به ملت ایران و انقلاب اسلامی تغییر دهد، افزود:  همه ما برادر مسلمانیم و اسلام برای دفاع از مظلوم در دنیا برنامه دارد و حاج قاسم بزرگ‌ترین شخصیت تقریب مذاهب در دنیا است.

در این رزمایش علی‌اکبر مشرفی سرپرست گروه صنعتی بارز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی اظهار داشت: افتخار گروه صنعتی بارز است که در شش ماهه نخست سال جاری 31 درصد افزایش تولید نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.

وی با بیان اینکه بنا داریم در شش ماهه دوم سال جاری روزانه 30 تن به تولید کارخانه لاستیک بارز اضافه کنیم افزود: گروه بارز در وضعیت خوب تولید قرار دارد.

مدیرعامل گروه صنعتی بارز بیان کرد: تحریم‌های ناجوانمردانه دشمنان بر تولید این کارخانه اثری نداشته و توانسته‌ایم با اتکا به ظرفیت‌ها و توان داخلی نیروها توطئه دشمنان را خنثی کنیم.

وی با بیان اینکه دشمن از طرق مختلف سعی می‌کند به ما ضربه بزند افزود: پدافند غیرعامل موضوع بسیار مهمی است تا در برابر تهدیدات دشمن آمادگی داشته و بتوانیم در برابر آنها مقابله کنیم و تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم تا خادمی هر چند کوچک برای نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.

 

نظر شما