مراسم قرعه کشی مرحله هفتم محصولات ایران خودرو آغاز شد / ثبت بیش از ۴ میلیون تقاضای خرید برای پنج محصول ایران خودرو

۱۳۹۹/۰۸/۲۴ - ۰۹:۲۴:۴۱
کد خبر: ۱۰۸۷۲۲۱
مراسم قرعه کشی مرحله هفتم محصولات ایران خودرو آغاز شد / ثبت بیش از ۴ میلیون تقاضای خرید برای پنج محصول  ایران خودرو
مراسم قرعه کشی مرحله هفتم از فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو ساعت 10 صبح امروز (۲۴ آبان ماه) با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی در محل سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش این شرکت آغاز شد.

به گزارش برنا، در مرحله هفتم فروش فوق العاده ایران خودرو، پنج محصول پژو ۴۰۵ اس.ال.ایکس، پژو ۲۰۶ تیپ دو، سورن پلاس، پژو ۲۰۷ دستی با سقف شیشه ای و راناپلاس با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روز عرضه شد که در این طرح 4 میلیون و 29 هزار و 68 نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد 3 میلیون و 589 هزار و 893 نفر نفر واجد شرایط حضور در قرعه‌کشی شدند.

بر اساس اعلام این شرکت برای خودرو پژو ۴۰۵ اس.ال.ایکس یک میلیون و 204 هزار و 97 نفر،  پژو ۲۰۶ تیپ دو 942 هزار و 805 نفر، سورن پلاس 469 هزار و 900 نفر، پژو ۲۰۷ دستی با سقف شیشه‌ای 773 هزار و 925 نفر و راناپلاس 199 هزار و 166 نفر ثبت نام کردند.

همچنین ظرفیت تخصیص یافته در این طرح فروش 9000 دستگاه خودرو بود که در این قرعه‌کشی 9 هزار نفر به عنوان برنده اول و 4500 نفر نیز به عنوان رزرو انتخاب می شوند.

پس از قرعه کشی و تایید فرآیند آن توسط نهادهای ناظر، مشخصات افراد پذیرفته شده، در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esal.ikco.ir قرار خواهد گرفت. همچنین اطلاع رسانی از طریق ارسال پیامک به برگزیدگان نیز صورت خواهد گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز