مراسم قرعه کشی مرحله هشتم محصولات ایران خودرو آغاز شد / ثبت بیش از ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تقاضای خرید برای چهار محصول ایران خودرو

۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۹:۳۲:۵۴
کد خبر: ۱۰۹۱۴۹۲
مراسم قرعه کشی مرحله هشتم از فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو ساعت 10 صبح امروز (2 آذرماه) با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی در محل سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش این شرکت آغاز شد.

به گزارش برنا، در مرحله هفتم فروش فوق العاده ایران خودرو، چهار محصول پارس بنزینی، پارس با موتور TU5، پژو 206 تیپ دو و دنا پلاس با موعد تحویل حداکثر 90 روزه عرضه شد که در این طرح 4 میلیون و 332 هزار و 95 نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد 4 میلیون و 210 هزار و 583 نفر نفر واجد شرایط حضور در قرعه‌کشی شدند.

بر اساس اعلام این شرکت برای خودرو پارس بنزینی (با ظرفیت 6 هزار دستگاه) 621 هزار و 107 نفر،  پارس با موتور TU5 (با طرفیت هزار دستگاه)  یک میلیون و 418 هزار و 248 نفر، پژو ۲۰۶ تیپ دو (با ظرفیت 2 هزار دستگاه) 950 هزار و 811 نفر و دنا پلاس (با ظرفبت هزار دستگاه) یک میلیون و 220 هزار و 417 نفر ثبت نام کردند.

پس از قرعه کشی و تایید فرآیند آن توسط نهادهای ناظر، مشخصات افراد پذیرفته شده، در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esal.ikco.ir قرار خواهد گرفت. همچنین اطلاع رسانی از طریق ارسال پیامک به برگزیدگان نیز صورت خواهد گرفت.

 

 

 

 

 

نظر شما
پرونده ویژه