مطالب مهم امروز گروه اقتصادی برنا

۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۹:۰۰:۵۹
کد خبر: ۱۰۹۳۱۱۹
مطالب مهم امروز گروه اقتصادی برنا
مطالب و اخبار مهم گروه اقتصادی امروز، سه شنبه چهارم آذرماه که در برنا منتشر شده به شرح زیر است:

بورس امروز 4 آذر 99 / ارزش معاملات به بیش از 18 هزار میلیارد ریال رسید

شاخص کل بورس در معاملات امروز با افت 18 هزار واحد افت همراه بود در حالی که ارزش معاملات به بیش از 18 هزار میلیارد ریال رسید که این نشان از جذایت بازار برای سرمایه گذاران است.

حل مشکلات اقتصادی نیازمند همت، شجاعت و اهتمام جدی است/ اروپایی‌ها اول خودشان را اصلاح و بعد درباره ما اظهار نظر کنند/ تحریم‌ها یک واقعیت تلخ و جنایت آمریکا و شرکای اروپایی ضد ملت ایران است

مقام معظم رهبری گفتند: وضع آمریکا که مشخص نیست و اروپایی‌ها هم دائماً در حال موضع گیری بر ضد ایران هستند. آنها در حالی‌که خودشان بیشترین دخالت های نادرست را در مسائل منطقه دارند، به ما می‌گویند در منطقه دخالت نکنید و در حالی‌که انگلیس و فرانسه دارای موشک‌های مخرب اتمی هستند و آلمان نیز در این مسیر قرار دارد، به ما می‌گویند موشک نداشته باشید. به شما چه ربطی دارد، شما اول خودتان را اصلاح کنید و بعد اظهار نظر کنید.

مبنای هدف گذاری تورم، نرخ تورم دوازده‌ماهه است

هدف‌گذاری تورم برای شاخص تورم دوازده‌ماهه است و نه تورم نقطه به نقطه، بنابراین برای ارزیابی هدف تورمی اعلامی در اردیبهشت ماه سال جاری، باید نرخ تورم دوازده ماهه منتهی به اردیبهشت ماه سال آینده را ملاک عمل قرارداد و هنوز شش ماه از آن موعد فاصله داریم.

کمالوندی: مرغ‌ها لوبیا خوار شده‌اند!

برخی از مرغدارها مجبور به تامین نیاز خود از بازار آزاد هستند و شنیده شده به جای سویا از سایر نهاده هایی مانند لوبیای خوراکی به عنوان دانه استفاده می کنند.

وقتی دو برابر تسهیلات بانکی حوزه مسکن گم می‌شود/ با کنترل فرارمالیاتی چه کارهایی می‌توان انجام داد؟

مالیات همیشه ابزاری برای کنترل فعالیت‌های اقتصادی است. دولت‌ها تلاش می‌کنند از طریق احیای این درآمدها به دو هدف برسند: هم بخشی از وابستگی خود به درآمدهایی مثل نفت را کاهش دهند و هم کنترلی بر فعالیت‌های مخرب اقتصادی داشته باشند.

دستورالعمل افزایش سرمایه شرکت ها از محل صرف سهام ابلاغ شد

سازمان بورس دستورالعمل اجرایی قانون افزایش سرمایه شرکت های بورسی و فرابورسی را از محل صرف سهام با سلب حق تقدم به کلیه شرکت ها ابلاغ کرد.

خام بفروشیم یا نه؟ / 20 سال بعد 100 میلیارد بشکه نفت غیرقابل فروش داریم

مساله جهش دوم و سوم پتروشیمی را باید از فعالیت های موفقیت آمیز دولت روحانی دانست چرا که به اذعان کارشناسان توانسته با افزایش تولید و ارز افزوده در بخش اقتصادی، نجات دهنده دورانی باشد که ایران با مشکل فروش نفت مواجه است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز