مطالب مهم امروز گروه اقتصادی برنا

۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۹:۰۰:۲۰
کد خبر: ۱۰۹۵۶۹۵
مطالب مهم امروز گروه اقتصادی برنا
مطالب و اخبار مهم گروه اقتصادی امروز، نهم آذرماه که در برنا منتشر شده به شرح زیر است:

اهمیت اقتصادی اجلاس شانگهای

نشست سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای در حالی قرار برگزار شود که اهمیت همکاری‌های اقتصادی این گروه با توجه به وضعیت کرونا بیشتر شده است. در این نشست که به ریاست معاون رئیس جمهوری هند و به میزبانی دهلی نو برگزار می شود، اغلب کشورهای عضو در سطح نخست وزیر و یا معاون رئیس جمهوری شرکت می‌کنند.

 

چک‌ برگشتی‌ها کم شد

آنطور که آمارهای بانک مرکزی نشان می‌دهد، تعداد و مبلغ چک‌های برگشتی در شهریور ماه امسال در مقایسه با فروردین کاهش داشته است به طوری که تعداد چک‌های برگشتی در فروردین ماه 18.3 درصد بوده که در شهریورماه به 9.2 درصد رسیده است.

 

وارد کنندکان برنج پرمحصول ارزان قیمت به جای برنج لوکس

قیمت برنج خارجی در بازار گوی سبقت را از برنج مرغوب ایرانی ربوده است. علت مشخص است. بانک مرکزی به هر علت ارز 4200 تومانی برنج وارداتی را حذف کرده و وارد کننده مجبور به واردات برنج با ارز نیمایی هستند.

 

دلار زیر 22 هزار تومان نمی‌رود/ تاثیر ترور اخیر بر بازار ارز

از نظر اقتصادی منطقی نیست که قیمت دلار زیر 22 هزار تومان برود. هر اتفاقی بیافتد – از منفی‌ترین تا مثبت‌ترین اتفاق – میانگین کف قیمتی روی همین عدد 22 هزار تومان خواهد بود.

 

نرخ رهن و اجاره آپارتمان در محله نازی آباد

نرخ اجاره بها در محله های تهران همواره تحت تاثیر مولفه های اقتصادی بوده است. به گزارش برنا، کارشناسان اعتقاد دارند با تثبیت قیمت ارز، شاهد کاهش نرخ در بازار اجاره خواهیم بود.

 

بازگشت روزهای خوب به بورس / صف خرید جدی‌تر از همیشه

 در ساعت اولیه بورس جمع صف‌های خرید حدود چهار هزار و ۲۱۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش هزار و ۳۴۵میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به دو هزار و ۸۶۵میلیارد تومان می‌رسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز