آخرین اخبار از وام ودیعه مسکن

۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۰۷:۵۱:۵۳
کد خبر: ۱۰۹۵۸۲۷
آخرین اخبار از وام ودیعه مسکن
حدود ۱۳۰ هزار نفر برای دریافت وام ودیعه مسکن تشکیل پرونده داده‌اند و تسهیلات برای بیش از ۱۰۰ هزار نفر هم پرداخت شده است.

 به گزارش برنا؛ محمود محمودزاده معاون وزیر راه‌ و شهرسازی با بیان اینکه ۷۰۰ هزار نفر برای دریافت وام ودیعه مسکن ثبت نام کرده بودند، گفت: از این تعداد متقاضی تنها ۲۹۰ هزار نفر اطلاعات خود را در سامانه بارگذاری کرده‌اند که این موضوع باعث تشدید مشکلات در این حوزه شده است.

او ادامه داد: پالایش اطلاعات متقاضیان انجام شده است و آنان به سیستم‌های بانکی معرفی شده‌اند و از این تعداد هم حدود ۱۳۰ هزار نفر تشکیل پرونده داده‌اند و تسهیلات برای بیش از ۱۰۰ هزار نفر هم پرداخت شده است.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه‌ و شهرسازی توضیح داد: مشکلات در پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن مربوط به متقاضیانی می‌شود که اطلاعات خود را در سامانه بارگذاری نمی‌کنند و برای تکمیل مدارک خود در سامانه اقدامات لازم را انجام نمی‌دهند.

محمودزاده تصریح کرد: باید مدارک در سامانه بارگذاری شود تا امکان پالایش آنها وجود داشته باشد و تا زمانی که متقاضیان در این زمینه همکاری‌های لازم را انجام ندهند، بنابراین پرداخت تسهیلات هم به موقع انجام نمی‌شود.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه‌وشهرسازی با بیان اینکه این کم کاری و عدم اقدام به موقع از طرف متقاضیان باعث تاخیر در پرداخت تسهیلات می‌شود، افزود: باید اطلاعات و مدارک مورد نیاز برای دریافت تسهیلات وجود داشته باشد تا بانک‌ها اقدام به پرداخت تسهیلات کنند.

محمودزاده افزود: متقاضیان باید هرچه سریعتر نسبت به بارگذاری اطلاعات اقدام کنند و تا پایان دی ماه اطلاعات خود را بارگذاری کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز